^~^如夢初醒氺/@森之大悟&MarkerBen-_=的blog
人生在世
有好多好多唔係好公平的事.
而我E+係le度開blog
大家可以係le度
盡情發表
正所謂
把口生係人哋到
你冇得唔比人講+嘛
希望大家踴躍支持
多謝
BenMax96109
暱稱: MarkerBen
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
含冤受屈
一般開心o既日子 hah...
考試有希望 分數由...
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 17
今日人氣: 4
累積人氣: 573
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


考試有希望 分數由我創 分類: 未分類

今日  我六點起身 晨咁早就要温歷史  唉    無計   我至唔識o既都係問答    返到學校  一味狂咪書   咪到人都幾乎傻咗   好釆第一科係我至like哥科-數學交完有大把時間温   死期到啦   下!!!  好釆係虛驚一場  鐘算係識    終於解決咗我最危險哥兩科:中文同歷史  而且歷史科都有附加題.超happy
正所謂"無嘢係唔得o既"kaka  其實中史又有咩好怕喎 考試無n call 睇隔尼哥哥
當然  我係唔會做le d咁賤格o既事 因為我係乖乖仔尼+嘛  haha  最後一日
全冇後顧之憂  對付英文同作文   大家加油!!!  努力!!!!  干巴爹!!!!






訪客留言 (返回 BenMax96109 的日誌)


ckm132091 於 2009-11-25 05:57 PM 發表:
marker-.- 估下我係bin個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laolam 於 2009-11-14 07:50 PM 發表:
E?
傻仔Marker打blog啦wo-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TunG1997402 於 2009-11-14 04:06 PM 發表:
 完全唔覺得你係乖乖仔-,-
咪自戀1aa.kaka;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Euki 於 2009-11-13 01:38 PM 發表:
cOmmENT要回
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩CM
Posted at 2009-11-13 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



i431236614 於 2009-11-13 04:48 AM 發表:
哈 薯..歷史咪低分過我xD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你地理低分過我     仲曹
Posted at 2009-11-13 01:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yuki9753 於 2009-11-12 09:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yuki9753 於 2009-11-12 09:07 PM 發表:
 你咩唔係好叻仔既咩.!?
 做咩要系度kkkk書牙.?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

叻都冇用   d嘢多到咩咁
Posted at 2009-11-12 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loklok528 於 2009-11-12 08:47 PM 發表:
咩你係乖乖仔咩!?
我依加先知- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我當然係乖乖仔
Posted at 2009-11-12 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]