話說今朝我同ho去 announce
A B C 去哂
唯獨D我冇去
coz 5想入
佢就發din
出番黎之後面紅+爆粗
WHY=]
知少少la...
今日份chem quiz...
有部分係pre test
即係未教就考
最陰公係我冇備課
有DD 5識
我本屈機書有哂D ans
但係冇睇-.-
好黑既一日
all about english
實俾67鬧死lu=[
tired
L.eye 零度近視+150度散光 R.eye 250度近視+100度散光xd
又係咁...
5想既係都要我見到先安樂=[
腫了
睜也睜不開了...
人還在
態度變了
真希望能回到像從前還沒有deep feel的時候
重新感受一下快樂
笑真的會快樂嗎?
自己也不管了
近排太多野做
晚晚一點訓
其實係到魂遊太虛
UT殺到...驚
好似咩都5識
還記得上年UT的感覺很好
今年...
fract.function'ing