| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 5 月 27 日 星期三  |
| 2009-05-27 |
分類: 未分類 |
冒着雨做某D野的感覺真好
although有D傻
但都值得^^
今日早放
同Kelvin去葵廣
去三聯睇D gag書
之後陪佢返學校
佢學小提琴
之後無聊到去KH 圖書館
又去咗OK飲野
聽歌ge時候
有人打電話黎
於是由葵興到青衣城到青衣圖書館
乜你地同類人抄野都可以甘快
我抄半個鐘
你要抄一個鐘==
之後去KH接妹放學
忙忙忙忙忙
不過還好enjoy
感覺不錯
乜女仔之間D關係甘複雜架
放心,唔會俾你見到佢地
因為我太邪了
見到佢地兩次
continue la
I love it
六點十幾分先返屋企
|
2009 年 5 月 26 日 星期二  |
| 2009-05-26 |
分類: 未分類 |
今日,還是這麼
要好好享受餘下中三上課的日子
好似今年過得特別快
下年,要分開了
到E+都唔知揀Econ定Phy好
揀Phy就可以同我D男性朋友一班
揀Econ有佢既好處
原因:我跳過跳過跳過
有D空虛添...
用咩黎填好呢?
表面的笑容
or...黑色
乜E+先知我係helpful?
唉...失敗
玩夠啦你ar
唔想再玩落去=[ |
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
| 2009-05-09 |
分類: 未分類 |
0米同100米距離多少?
說少是正常
但我卻認為這是一段永遠跑不完的長路
始終,距離永遠是有的
是沒有可能有零距離
就算站在你旁,也有數cm的distance
所以,數學的甚麼m/s全是廢的
假如,在我與妳相差100米時
我開始走,還是跑
妳會停下來等我嗎?
不會,妳也會因某種reason而向前跑
這樣,我跑得再快也沒用了!
諷刺吧!
100米-100米卄=0.0000000000000000001米(不會是0)
繼續避吧
最好唔好出現
我已expect了
|
2009 年 3 月 21 日 星期六  |
| hahaha |
分類: 未分類 |
.......................... |
2009 年 2 月 24 日 星期二  |
| 好累呀! |
分類: 未分類 |
大家依加入唔入到xanga or msn?
我入唔到呀!!!!!
男女子賽艇:第四
Details will be posted on xanga. |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|