今日要quiz去新加坡ge野 但我完全唔知lo so無準備過 校長仲親自來睇住我地quiz 但校長有時行開 跟住Miss Mak & Miss Lam就講個ans比我地知 so全部人都合格 好采Miss Mak & Miss Lam 如果唔係一定唔合格
今日校園藝術大使嘉許禮 我無無聊聊咁座左幾個鍾 本來好早就要去到 但我扮唔得閒 好采姐....如果唔係又要座多幾個鍾 唉..係度睇表演 見到d人跳拉丁舞(好靚) 今到我有d想學 仲有個年紀細細唱粵曲好勁 之後就宣誓 咁就過左幾個鍾