今日係最後1日上消防班 要考試...一開始好驚唔識 點知係open book quiz 仲可以同人地商討 同埋要考繩結 有d唔係好識打 好釆個呀sir好人 我唔識佢教我 so我所有野都可以pass 好開心哦 我聽日開始唔係香港 1個月後先返
琴日去完兩日一夜ge camp 返來好攰 一返屋企就訓左 我地成晚冇訓過 係度玩 連Miss都同我地一齊玩 玩得好開呀 原本下午要去校園藝術大使計劃「魔幻舞台」活動 但我太攰 so冇去到 我下年就係Guidance Prefect la 有d興奮 我會盡力做到最好