上左一個期堂la D老師都認識晒la Miss Chu 同上年一樣 抽人出來做數 我以習慣晒 Miss Mak教左我3年 同佢都幾friend Miss Yu上堂好似開演唱會 係我隔離講嫁 我覺得佢唔錯ge ckk就...... 係度扮惡 =_=" 連抄筆記都唔比lo 真係超級無奈
返左成個禮拜學 成個人散晒.....好攰 可能仲未習憤慣咁早起身 我同呀蚊,呀盈,Crystal整左3日broad 每次都整幾個鐘 咁先整得完 我地係全校最快個班lo Deadline係21/9 我都唔知Miss朱點解要我地咁快做完lo