好耐冇病過LA 一直抵抗力好好GE我 點知琴日下午2點幾就開始病 一直發燒....半夜先退燒 我今日仲要病到返唔到學 發燒(38.2度)+咳+感冒 好辛苦...成身軟晒 去左睇醫生 坐左成個鐘先到我 所以越燒越高 返來食藥+訓左幾個鐘 訓完好返D 但仲發緊燒 幾時先退燒嫁????? 希望聽日可以返學LA
今日八號風球 落大雨 唔洗返學 好開心 原本諗住訓耐D 但點知比電話嘈醒左 訓唔返 跟無無聊聊咁係度睇IQ博士 今日hea左成日 功課都係hea做 由其EER 希望Miss Mak唔會發現我亂做LA