-`* 哀 與 苦 ×!] Aa 日 誌
:+ 傷與痕 +: 再見.;, 朋友` 大佬葉
BesTFai
暱稱: *-`呆呆.;,_輝:[
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
開始暑假了!!
時裝表演
最後一天 大佬葉 永別
諗返之前的事了" 星...
TSa完了 so Yo!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 38
今日人氣: 0
累積人氣: 400
2008 年 6 月 24 日  星期二   酷熱


TSA 開始了一天 疲倦 分類: 未分類

今天到了TSA了-_-`...
果張紙上面寫住左 8:30 返學
我就好早返左-V-`...
估吾到...煒城重快過我同通哥
佢一早就坐係到...(真係快)
我地3個到左7:30 重係出面坐.3."..
好彩 我有睇到學校門後而果個鍾- -
7:33分了 ..
我地3個入左學校了...
估吾到...今日得我地中3 返學....
So Good;] 好似得我地返學校...
好爽喔....
今日全日考中文....TSA 果張野有3個顏色架.v."...

 ■       
yo... 好易牙-v-'' 3種顏色吾同題目..
.3.  ...超強喔`TSA....
考完TSA... 去食M記^3^...
今日 班女仔又同我地一齊食M記
我地班男仔好多人都加大左哇- -+...
So Good's....

班女仔有冇加大吾知啦...

有1個問題囉`.0."

點解姓呂果位係要打JJ文呢.0.''?

係1個''直''得疑問的問題...



2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


預習完了 愉快 分類: 未分類

預習完了..
唉...聽日到TSA..
依幾日 我想 快D放假= =
到考試完左...我地中3都未放過假...
都係好慘-.-
今日食kfc = =...
鋒哥好帥喔` 2個甜雞6件= =?
1盒6件- -佢比返6件我地^0^..
呵呵....
食完之後買文具..
再入百佳=.=
成班友係到玩Card 幾多積分牙--
0n9的 JJ文= =1340分= =
走之前比豪哥整到我個面流血-_-!!
慘- -
之後返屋企...
打機打機- -
好熱喔



2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


就考TsA了... 滿足 分類: 未分類

就考TsA了...
考埋TsA 過多幾日 之後
就見吾到鋒哥了!!
今日係我覺得天空最令的一天!!
因為..個天 又藍又有雲..d雲好白架@@"
係我屋企到睇
今日我哥哥幫我拎左 佐助 呵呵呵
好型仔牙  佐助-3-!!
不過有開心野 就有傷心野-口-!!
唉...今日冇水牙-口-!! 1點先有水..
到左1點 有樣野好搞笑= =
整返好d水果d水係好"族"...
哈哈哈..我哥哥吾知道就洗左頭-.-!!
笑到我就死-0-!!
今日Del左勁舞了>,<"
So Happy 正想我覺得好好的時候..
玩信長
點知好Lag=3=!!
唉..同之前冇分別= =!!
幹` 點算好 = =!!
好彩重有第2個0nlinE Game玩= =+..
咩0nline Game 吾講啦 呵呵!!

我發覺11佬作野好勁= =!!
好爛喔`
講真 如果下年見吾到鋒哥
我地班男仔都吾知點算好
冇左大佬係到 我估我地都冇曬心機
******希望大佬葉可以努力上進******



2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


今日是預習的第2天 分類: 未分類

今日係預習的第2天了
今日我的心情不係禁好呢
吾知點解 我好想返屋企
上上下堂 上完英文 我都半死了
又上Math's 真係Help Me不過Math's
我合格左A.A So Good''
11佬都低我5分 哈哈哈...
之後我地去左大家樂食Lunch
飲果個叫(西瓜火龍果特飲)
都係好好飲 食左之後返左屋企玩信長
今日信長:

Aa 今川
Mm 雜仔
FF 菊姬
Cc 最上
--------打--------
[kk_ 瑞龍
[kk]_ #E
LovE_KiT 森仔
[Yy]_ 宮本

y0...打贏左哇@_@....
kk好肥不過段期我地吹左超多冰 多到lag曬..入面個大本都爆曬= =
kk清吾到哇



2008 年 6 月 14 日  星期六   雨天


星期6了..就考科學 鬱悶 分類: 未分類

今日好早就起左身=_=
又係訓吾到...雖然開左冷氣...
我哥哥就訓得好好-_- 訓係我右邊-_-`
我起左身之後我就打機-_-...有洗面果d啦= =
今日真係好累= =係禁搞論壇d野-_-! 8點搞到依家
都未搞完._.'' 不過又吾覺得好熱-]
都吾知有咩gAME玩- -'' 好悶-_-!!
好野-v-` 今日鋒哥佢地玩信長-_-!!
我都有玩A_A"
雖然玩玩下鋒哥走左-_-!!
不過我都有走-_____-`
吾想玩=]''
又掛住左論壇 = = 1個心機
整左個論壇= =2個字=]]
灰....'' 星期6係特別悶架啦 = ="...
好啦- - 今日打到禁多先啦- -

希望鋒哥派可以考得好d>v<"
完考試最後一科....努力