就考TsA了...
考埋TsA 過多幾日 之後
就見吾到鋒哥了!!
今日係我覺得天空最令的一天!!
因為..個天 又藍又有雲..d雲好白架@@"
係我屋企到睇
今日我哥哥幫我拎左 佐助 呵呵呵
好型仔牙 佐助-3-!!
不過有開心野 就有傷心野-口-!!
唉...今日冇水牙-口-!! 1點先有水..
到左1點 有樣野好搞笑= =
整返好d水果d水係好"族"...
哈哈哈..我哥哥吾知道就洗左頭-.-!!
笑到我就死-0-!!
今日Del左勁舞了>,<"
So Happy 正想我覺得好好的時候..
玩信長
點知好Lag=3=!!
唉..同之前冇分別= =!!
幹` 點算好 = =!!
好彩重有第2個0nlinE Game玩= =+..
咩0nline Game 吾講啦 呵呵!!
我發覺11佬作野好勁= =!!
好爛喔`
講真 如果下年見吾到鋒哥
我地班男仔都吾知點算好
冇左大佬係到 我估我地都冇曬心機
******希望大佬葉可以努力上進******
|