-`* 哀 與 苦 ×!] Aa 日 誌
:+ 傷與痕 +: 再見.;, 朋友` 大佬葉
BesTFai
暱稱: *-`呆呆.;,_輝:[
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
開始暑假了!!
時裝表演
最後一天 大佬葉 永別
諗返之前的事了" 星...
TSa完了 so Yo!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 38
今日人氣: 0
累積人氣: 401
2008 年 6 月 12 日  星期四   雨天


今天到了考試最後的第4天 愉快 分類: 未分類

今日6:29分起左身= =....不過又訓
又係6:45分起左身- -.....又訓
好累喔-.-".....
最後到了6:54分 聽到我爸爸係Wc到洗面
我就起左身...
今日考基科..呀-.- 吾係幾識 死了
考完之後到了小息...
又吾知溫邊到好-_-"....(汗= = 好熱)
之後上返去考電子電學...唉..30分 - - 等幾耐
1張紙2面 - - 30分 多左好多牙-3-"...
訓教=.=".....
訓訓下- -聽到有人笑-.-咩事?
姓呂果位又比人罵@3@...
我個心係到笑
到了考完- - 又要考口試 今日我係第一組架
同我換左組牙...
不過算啦^_^...
到了我考- -講左句sHIT- -
同個自閉人一齊....
我係禁講-,-佢係禁反對我=.=
真係好慘= ="....明針對我@_@
好彩有2位大佬幫幫我@_@" 唉..
考完@_@...同班Fd去食M記- -
無啦啦姓張果位同我講=.=
(輝輝...你比左錢未- -)
比左啦= =...佢拎左張6折卡出黎-.-
食完就返屋企^3^...
今日整左個音樂播放器係個團網到=_="...(好難搵..好難整)



希望鋒哥同班朋友仔可以考得好啦^_^