| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 26 日 星期日  |
聖誕正日小記  |
分類: 未分類 |
由於聖誕正日就只有5個人的關系,
所以節目依舊,
連續3年動漫節,
由於澳門的動漫節係聖誕搞,
我地每年都會去過下日晨,消磨時間.
不過今年有一樣唔同左ge野,
就係要比入場費10蚊.............
以往都唔洗ge (~!@#$%^&*)
既然咁遠水路坐車黎到威記,
冇理由10蚊都同佢慳,
入到去, 場地依然同以前一樣,
仲要比上年細左少少,
不過多左好多野買, 同埋攤位都比前幾年多,
最可惜ge係今年392唔黎,
仲捻住一年前開始草錢草到依家買佢隻cd加個握手簽名
上年因為銀包縮水已經成為一個遺憾,
而今年的cosplay隊伍多左好多,
不過我冇睇到, 入到去買左隻老鼠墊。
係尋日岩岩將呢部動畫睇哂ge "Angel Beats!"
立華奏ge背景,
作為Boxing Day聖誕禮物。

3198日
|
|