終於都上黎up,
講一下上個星期ge校運會先,
今年我冇報任何比賽,so sad,
應該係話失去左信心掛,
不過我地班就羅左唔少獎項,
因為d短長跑高手都係哂到,
為B組創立一個雄偉壯舉,
恭喜恭喜,
不過有一樣野令我傷心ge係,我前隊友佢A組100有第二,
有時D野就係失去左先知道佢ge重要性,如果我當時有繼續練習的話,
我冧台上歌個可能係我......................
對於校運會ge印象唔錯.
之後到美食節啦,今年美食節依然咁熱鬧,
我食左60蚊,雖然唔係得好多野,
不過幾好食,唔錯,
排一檔大既要半個鐘頭時間0.0
不過有近距離煙火睇,so good!!
所以對於美食節都係一個唔錯ge回憶
然後到學業方面,今年竟然比我誅到個第二番黎,
話說全科合格,但係總平均分就覺得我自己應該唔配有呢個分,
因為其他班ge分比我高都係第8,第9..................
希望可以再加把勁d啦!!!
2869日
|