第三日,有大半天係大阪環球影城渡過,可能因為學校旅行各種黑色洗禮,所以對遊樂場有種唔好感覺.......不過對於水世界同3D印象唔錯,
落足本搞啊......有爆炸場面......然後,就係去心齋橋購物,順便食地道拉面~.~
(好sakura下,當然唔係~.~)
(人山人海)
(蜘蛛人)
(可愛~~)
(好似一個wc)
(世嘉LOGO,入面機鋪)