其實第一日應該係最行得最小地方,
首先又機場飛到成田,連埋過關,搭新幹線到上野,
應該當地時間16:00到17:00,
所以呢一日會全程行上野,
不過抽起Ame橫,等最尾一日先行佢,
到左上野會有咩做呢?除左了解自己住宿附近有咩地方之外,
上野恩賜公園(夠玩兩粒鐘)
跟住可能食晚餐,
首選一蘭拉面, 或者 蓬萊屋食炸豬扖飯
然後會去藥房買一d備用品,
如果以上流程都唔超過20:30的話,
就會出淺草影Skytree, 一直留到22:00左右,
番黎記得去M記買個宵夜,
呢個就係第一日行程~~~~~
|