| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 26 日 星期二  |
| 2008-08-12 |
分類: 未分類 |
今朝同阿媽去吃飯!!! 吃完去黃大仙! 打左陣機去塭ㄛFDㄛ 跟住,番屋企!!! -------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
| 發表時間:2008-08-13 06:11 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ... |
分類: 未分類 |
好耐沒打拉~!!!(5打D咩好!!!) 唉~ 我5明點解有D人應成左人地D咩總要甘做!(真係好黑人憎!!!) 同米,我都唔鐘意佢拉~總以為我仲意佢!!! 唉~~~~ um… 聽日番大陸,都5知有咩好玩!!! CMㄚ!!!! |
| 發表時間:2008-08-12 04:53 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 19 日 星期六  |
| 2008-07-19 |
分類: 未分類 |
SORRY丫(大家)! 我沒打Qooza甘久!5知你地有沒挂住我呢? 從今日開次,我會每日甘打架喇~ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 唉~同啊沁做番知心fd,都5......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-07-19 09:30 PM [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 25 日 星期三  |
系大陆  |
分類: 未分類 |
哎~番来都有2个里排拉...... 开5开心?(甘系开心!嘻) 呢几日有时真系暴闷,(有没野搞,你话闷5闷?) (傻佬)sorry呀! 我应成过你里排5会番香港,但系我没番去!! 哎~我都5知同没同番你1起好!? (1个人比好多机会比果个人,但果个人总5知死,总5懂得珍西!再比多机会他都没用拉!系话?) 其、实呢段感情,我都不想甘快完!但你有没比自已改过?有没试下5好再Q女? 讲真;我5知几......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-06-25 04:40 PM [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|