| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
2008-05-14  |
分類: 未分類 |
今日照樣都系番8:30!番到課室,MissBut竟然好串甘同我講:5灑叫我架?(心想:仆街!5系我做錯野,我一定5會叫你!)跟住叫完她後米番米位到羅~~跟住,英文Dict,5識~唉!有吃蛋拉,呢次! 小息,我同啊媽落左去穩社工落飛,甘米比左我地!!跟住,同社工講左1d野之後米番返課室!返入課室後,竟然比我見到D野(火喔!)想都想5到架拉~(有人落左我幅eye鏡去戴!頂,總要系(系秋)火到就來暴炸拉~......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-05-14 11:21 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
buubu  |
分類: 未分類 |
哎~!好悶丫,今日(整日) 一起身,就同我啊媽去(喝)茶! then,2點到拉,沒人約,甘米去教會羅~ 4,5,6點同D教會D FD系度玩!(悶) THEN,就番左屋企拉!!! (呢一排超悶!沒仔陪,沒女陪,沒fd陪!悶到暴拉=.=!!! 真系好想塭個地方,好好開心下!!!) |
| 發表時間:2008-05-11 01:56 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
病左!!!  |
分類: 未分類 |
今日已經系5月7日拉~ 好耐沒打過拉!!! 今日,成班都有普通話卷! 得我1個ON9女沒,你話慘5慘? 跟住上p堂! 好pk羅,miss葉! 甘hot總要人地跑甘多個圈!(5灑命拉) 跟住,米問我N年前條仔落錢買野飲羅, 點知他5比WOR~ 嘩!好才我有帶水!(哈哈) 等等拉~~......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-05-07 09:46 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
4月30日  |
分類: 未分類 |
哎~!1個月就甘過左喇!要同4月講聲再見!!! 哎!真系5明咩叫(愛)羅! 有D人1時又話:(我好愛你丫!!!)1時有又話:(我地只不過系fd!) 真5知系我錯定系咩! 哎~!真系5明,why D女仔越姣越多人鐘意!都5知系米D男仔有精神問提! 頂!好9憎csk D拉級老師! 有沒做錯野,就系到屌!勁9憎佢地羅`! 搞到我沒灑face! 今日真系超...超...超黑女羅!!! |
| 發表時間:2008-04-30 11:23 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|