今日真係好開心呀!!!今日去左黃大仙做english project嘩><好多人呀!!!
今日八婆旦遲大到^^見到我就話好似好耐冇見過我^^車~想唔唔閙佢咋嗎!!!
美儀今日好噪囉......去左黃大仙係咁影相又係咁係道玩囉...我被一班唔識既人係道偷影我呀!!!
佢地係旅行既...
咁我哋就落番去買香...拜神...
跟住我地就求籤...我學業係1號愛情33號...我比旦...美儀佢哋好好多啊!!!因為我1號果枝係上上簽黎既...佢地同我33號果枝就係中間...哈~~去解果時...果個人話我好好...第一次就抽到上上簽...幾開心啊!!!
仲有d人咁講喔...點解以家咁多年青人黎拜神既...
跟住就走啦!!!返去陶大個個都覺得好肚餓...就去左食吉野家啦!!!
|