唉~算啦..我都係唔用中文...打得唔開心GE都!!! 不過算啦..我不嬲都唔係好知道咩叫做好開心...FINE~ 今日呢..同呀DAN,MARK HO,偉成打波...打到痴哂線..-__- 不過..超開心...^^將所有唔開心GE野都打走哂.... 超掂!!! 原來..我把聲係咁動人!!!竟然係一個小學老師GE聲音!!! 有D對唔住肥M...玩左佢咁多次電話...仲要係佢GE譚SIR:] 哈哈..都係我把聲啦..唉~>,< ***[能與自己鍾意的人一齊是十分難得...要好好珍惜...]***