今日唔知搞咩野..又想起某人...! 點解佢D影像會不停喺我GE腦到出現...每分每刻都係... 搞到我D心情超DOWN... 仲勁過[超級DOWN]...YO..又一個爛GAG.... 唉~希望..可以盡早忘記...讓生活好過D... 唔通..真係要痛苦換快樂... 不過算啦..為佢做埋呢少少野... That's OK! ***[如果可以比我返返去之前..我一定會帶給你幸福,快樂]***