機會..在我身邊刷過.. [恭喜佢可以搵到一個佢鍾意ge人...真係替佢開心...] 哈..表面上係咁樣講...但係個心卻是酸酸的... 我每日訓覺前都會係度諗...點解佢最愛ge人唔係我... 點解佢會咁快搵到第二個... 經常有呢D野係我個腦到轉黎轉去... 唉~為何忘不起...答案只有一個...因為我仲鍾意佢... 機會..總會在你不留神時離我而去... 而我亦流失了不少... 如果可以比多次機會我..我一定會好好給她幸福,快樂 可以嗎?