今日補習...比人的左去Individual presentation...比人問到 口啞啞...跟住仲要比人串...不過都好...起碼學到野.... 下午...又跟MARK哥打波...又係超開心...因為勁搞野...條友... 唉~我都係費事講...因間比佢鬧...^^ 我發現...當時間過得愈耐...我對佢ge想念比以前更深...好無奈~.~ 點解今次會搞到咁... 點解.. 點解咁愛佢!!! 喊。。。