今日又見到太陽伯伯啦....好開心...!!
可惜....有D失落... 今日舉行左西瓜波比賽...可惜我地班輸左.... 輸左唔緊要... 但係好似我同我D FD有D距離.... 唔知點,,,希望係我多心... ~.~