今日天氣晴朗.....好開心...[撥開雲霧見青天].....
原來真係我多心.....係一埸誤會.....我地而加都叫做好fd... 近排我同一個女仔....[好fd]....唔好誤會.....不過我而加...做 左佢ge[緋聞男友]...唔知應該開心定係唔開心... 唉....算啦...呢d野[隨緣]啦!!!!