今日天氣陰天....有霧....同我一樣....好迷惘~.~ 有好多人同我講....其實佢對我係有feel架...叫我唔好放棄.... 但係我自己又唔知點咁....唉~.~ 雖然...我係好想同佢喺埋一齊....但係我知道....勉強冇幸福..... 但係如果我拒絕左佢...而佢又真係有feel....咁到時咪唔掂...~.~ 究竟應該點做..... 好辛苦呀!!! 點解次次都要比人玩.....下下都要我咁.... 點解我次次都擺脫唔到....!!! 點解!!!!!