| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2007 年 10 月 15 日 星期一
♥` 留著淚自問那裡出錯 !lllll*  |
| |
|
對你好
只換來無情冷言冷語 ??"
吾通你感覺吾到'你真系冷落左我'?
或者我連同你做朋友既資格都冇'
正系知道我好愛你'好需要你''
但能把已變心的你留住嘛 '?
我點解仲要等你 ' 你以為強顏歡笑很好受嘛 '?
你根本吾了解我既痛!'
明明系吾捨得你'
'但系要講出不挽留你的話 ''
為何只得我默默付出 ' Why '*
你曾經吾留餘咁傷害我個心 ''
你根本吾在意我既付出 ''
只能按住淌血的傷口''
忍住眼淚''自欺很快痊癒 '
開心時無人可分享喜悅''
悲傷時亦落得獨自承受 - 33333-'
愛未必一生一世,但這刻是真心的'
只能選擇靜靜離開你 '
我寧願你開口責怪我''
都吾希望你既冷淡對待 '
淚水已經不受控制''放任流出 '
以往是我太任性 '
- 痛苦只能放在心裡
強顏歡笑既難過''你知道嘛?
從前''''我好傻咁以為 '只要我1直吾灰心
堅持繼續等下去'就可以等到你
但系 - 冇諗到 '
原來付出了1切 '' 得到了什麼 ??"
- 1個吉 - '
|
♥ 出爐T!me:2007-10-15 09:41 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2007 年 10 月 14 日 星期日
想起從前滴快樂 不禁留下眼淚  |
| |
|
今日好早起左身' 因為今日要去拜山'
好攰丫 ' 你媽媽' 咁早起身' -3333-;
去到果到- 好多蚊x2' 討厭ah '
跟住丫糖打黎' 話去行街街
0咀了' 行街' 但' 我在拜山'!NG'
咁就算喇' 但' 諗諗下又想去喎'
打番俾丫糖' 話去街' 約左2'北江等'
好彩趕得到去 ' >w<''
去到北江' 買左好多野' 大出血'
Sh!t - 購物狂小文耶 '
行完北江' 過左去天恆 ' 搵高妹'
上到天恆 ' 天台 ' 超多人尼 '
高妹'高佬'屎忽安'椰子'聰'成'勇
等等人物喇' 佢地系到打波'
/\/\'' 咁我'糖'高妹'
3條粉粉系到傾計仔
傾左好多野' 呵'嘻'哈'卡'
俾1個人激屎左 '' 哎也也'
你個屎忽鬼丫安 '' 天日你就知死'
你忽忽開定花了 ' 呵呵'
小文是 - 哥斯拉
不不不不打了 ' B! x1o0'
|
♥ 出爐T!me:2007-10-14 10:30 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 95 | »
|