| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥♥ 2007 年 10 月 11 日 星期四
`♣ "雨下了,` 淚流了,`  |
| |
|
唉 ''''''' x2' 今日吾多開心丫..
為何不能在1111起 ??
這是天意嘛 ??!" -333333-''
不過我會等 '' 對* '; 我會等
因為記得你講過 '' 只要肯等
就1111定有結果滴 ''
不過你是否忘記了你有咁講過 '
你好像毫不注意我...
是你討厭我 '還是你心另有其人 ??"
今日自已番學滴. 悶x10o'
本生約左符b111齊番既 ''
點知冇約到 >w<''
RLE '' 訓了 '' 琴日冇訓到
CED ' 聽果條木咀關寶蓮講書
CHI ' 小測 '' 好俾心機去做份卷
RECESS ' 同3圍勝系到玩
VAR x2 ' 系到畫畫同系到玩
LUNCH ' 劉妍系到鬧人 冇野丫你 ??"
ENG ' 好無聊咁過 '
HUM ' 同吳詩雨系到玩 ''
落堂果時俾關寶蓮鬧
MAT ' 又系咁 '' 0咀 '
H0MeR0om ' 搜書包 0咀 '
放學 ' 等高妹 - 走人 - 番歸 '
尼排冇乜心情去玩尼 ''
S0r ' 子妹們
|
♥ 出爐T!me:2007-10-11 06:41 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
♥♥♥ 2007 年 10 月 10 日 星期三
- 來為我.愛♥- 多1點可以麼?!`  |
| |
|
唉唉唉 ''*
[想講我愛你,卻想流淚]
[是我懦弱,還是我想放棄]
[無言面對,兩心相依]
心真滴很亂很亂 -33333-''
愛 究竟是甚麼...算甚麼 ??"
為何你滴冷淡 '' 無情 ''
就可以令我變得不開心 ''
今日冇乜心情上堂 >w<'
HUM ' 呆呆滴 ' 冇訓到 ' 吾開心
ENG ' 個M!Ss 變變地態 '' 0咀 '
W0R ' 去左禮堂 '' 又是呆呆滴
REceSs ' 同子妹111齊玩 '' 最開心 /\/\
LED ' 0k喇 ' 又系咁 '
MAT ' 好無聊 ''
LuNch ' 食飯 ''冇乜特別 '
SCI'' 好乖乖咁上堂 {奇怪}*
CHI ' 勁好笑丫 ''
MAT ' 別提了 '''''
放學陪丫鈴去買結他 ''
買完番歸 ''
我很愛你丫 '' 可是你愛滴不是我
|
♥ 出爐T!me:2007-10-10 08:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥  |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 95 | »
|