Billy.C~QoozA
BillYC
暱稱: BiLLy.TH~Ho
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2010-03-19
破了....
對不起
2009-12-26
失去你的第一天
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 12
今日人氣: 2
累積人氣: 650
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 26 日  星期六   晴天


2009-12-26 分類: 未分類

z z z

一晚無訓la....

但係尋晚你同我講....

話你今日番.....

我開心到訓唔著....

我好好好.......好掛住你

hehe=]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

唉....

christmas holiday 過左一半LA....

我d功課做都未做.....

點算好=[

做死我......

29,30同埋2號仲要練波......

20號就打學界.....

死得.....

如果我地再輸就跌D.....

好大壓力.....

實比人操死......






訪客留言 (返回 BillYC 的日誌)


crazygirl_xd 於 2010-01-25 07:44 PM 發表:
#___cM;)
Plz Re.___.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX CM^^.....

 你係???

 
Posted at 2010-01-26 02:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kristie_kai 於 2009-12-27 01:16 AM 發表:
點丫你; 又咁sweet;
系咪要曬先而家xdd.
功課加油na;]
我都未做過;
我而家仲去緊旅行囉xdd.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bluetack 於 2009-12-26 11:31 AM 發表:
哈,,我都未店過d功課-v-"
你加油啦,,-]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]