心情幾差都唔可以講出黎...好攰....我e+仲可以點做...?日日心情一樣,同死冇分別...真係勁想死 留返條命日日比人鬧,日日都唔開心,又唔慣同人地講咩事...又唔識表達自己既感受..正白痴... 成日扮開心,扮到鬼咁辛苦...e排心情勁差,超易發脾氣,發脾氣又要比人鬧,又了解我為咩事要發脾氣..... 世上有什麼值得我去留戀?屋企人又唔理我..fd又唔多...就算有都唔係好熟.... 日日都聽歌去令自己開心d..邊個會明白我!?