ToDaY
考完gEoG
就佢BaY 倩映 同唔可以開名既個個人打牌^^
[唔可以開名原因係秘密~ 如果知既 都唔好講出黎r!!~]
到左11點
我地就叫M記食^^
一路打一路等~
唔知到左幾點...就送到黎啦~~~~
對我黎講係好快的><!!
之後一到食一到傾計~~~
WaKaKaKa~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
食完野之後一齊玩~~睇電視~~
到左r邊個走左之後
我 BaY 倩映一齊玩到傻左><
一齊拉抽~~~
一齊跳舞~~~
一齊做運動~~~
一齊研究~~~
仲有好多!!~
竟然比我發現左@@
倩映既另一面!!!~
Ha~
第一次係屋企咁開心渣!!!~
希望有下次啦@@
好嗎??
By.無牙仔"~[未EnD嫁~]
強調!!
雖然我係訓晏教
但我唔係豬!!><
雖然我飲奶
但我唔係bb!!><
"你r
叫你r!
係你啦....
傻瓜...
你有事
我好樂意聽你講你既事
你唔係我普通fd!!
我會幫你守秘密的啦
你放心吧^^"
EnD
|