Boa_cat
暱稱: 無牙仔"vanilla*_ _ _poker baby~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-07-05
2010-07-01
2010-06-21
sO hApPy ToDaY!~
2010-06-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 296
今日人氣: 5
累積人氣: 5567
xoxo~
i know you'll love them
love
you're the one that i want
i like it like that
i will always love you
you know you love me
all i want is everything
don't you forget about me
dreams
nobody does it better
nothing can keep us together
only in your dreams
站內搜尋
had
because i'm worth it
don't you forget about me
would i lie to you
it had to be you
2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


無聊... 分類: 未分類

無聊的我....比may影響打blog- -
唉...我竟然白痴到把d野貼係部電腦邊- -

一向都feel到自己有自殺傾向..e+連蔚都feel到我有..點算@@...唔通要睇醫生~?

狂諗如果我消失左,大家會有咩反應,有咩變化....
我e+正係feel到唔會有改變~~~~><


傻傻的某個人,你真係要等..你明知我冇可能會咁快好返..
你明知我發生過咩事..有幾傷你心知..
如果我可以比我d回憶你而忘記佢就好...
但係係冇可能發生既事...
你真係唔介意我係咁..?可能我真係濫用左你對我既愛,你唔會覺得我好黑人憎嗎?
2個月你就話愛,會唔會太兒戲..?

唉...12月快d黎啦!!!><     haha~~~






訪客留言 (返回 Boa_cat 的日誌)


a61086807 於 2009-11-10 02:58 AM 發表:
其實我覺得如果你再有自殺傾向,
就要去睇醫生...如果唔係,就搵唔到個源頭@@

ps::你講過ge野,我記實左+ =]
如果你再諗,姐係呃我,呃我我會好傷心+ T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 okok~~
唔諗lu~~
Posted at 2009-11-10 05:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sistermay 於 2009-11-09 08:00 PM 發表:
洗唔洗咁大隻may字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 yoyayes~~ka
Posted at 2009-11-09 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]