hihi...好耐都冇打喇..好掛住添~呢排發生太多野喇...唔知講邊一樣好呢??咁就講我生日果吧!我果日生日夜晚唔多開心...因為我同條女嘈完黎...咁到左星期六...我老公就陪我過生日喇...果日都有幾多人下咁喇...買左好多野都燒唔晒~果日真係好開心囉,,,因為可以同我老公仔一齊過囉...之後燒到1-2點咁喇...老公仔好攰喇...因為佢等我等左成6個鐘呀...老公辛苦晒你呀...之後佢就好攰訓左喇...咁我都陪左佢訓左一陣...訓訓下我就起身同阿彤佢地燒野食喇...之後時間過得好快喇...咁5點幾果陣...我就係咁叫醒老公叫佢陪我上山睇日出喇...老公個懶訓豬叫激都唔醒...之後我話凍佢先肯起身攬我~咁我地就執野走喇...諗住去搵阿彤佢地...點知佢地趕時間走先...咁我就同老公慢慢行左上山喇...上左山~日出已經出左黎喇...咁我又同老公慢慢行番落山喇...中間包括有講有笑喇...嘻嘻~果日就係咁多喇...
雪
待續
|