無聊到>>>>>>>>
暑假過得真係悶!!!!有咩辦法可以冇咁悶呢????? 係鯉魚門,個222222條木嘴經常"x@Xyz"煩煩煩死la!!!! 吹水,吹到鬼咁誇張!!!仲學人"吹雞"打我個fd個細佬!!! 真係賤到冇人有(響我@心目中) 真係想佢地快d走la!!!!離開Lei Yue Mun!!!!!! 我就會燒爆竹兼開香檳!!!!!(比佢地知道都冇所謂la!!)
暑假過得真係悶!!!!有咩辦法可以冇咁悶呢?????
係鯉魚門,個222222條木嘴經常"x@Xyz"煩煩煩死la!!!!
吹水,吹到鬼咁誇張!!!仲學人"吹雞"打我個fd個細佬!!!
真係賤到冇人有(響我@心目中)
真係想佢地快d走la!!!!離開Lei Yue Mun!!!!!!
我就會燒爆竹兼開香檳!!!!!(比佢地知道都冇所謂la!!)
刊登時間︰2006-07-25 11:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]