金日訓遲左*V*S0無反到學!!我念主叫牙媽幫我請半日假-3-點知請哂成日!
訓到12點起身攪點哂D野就答的屎過粉嶺*V*去搵連琪+牙丁佢地*
因為牙丁話比盒出奇蛋我*V*比完就同男人+牙妹+細K買野食*V*
再去5號梯搵嘉琳+妹妹+牙彤*V*無飯食/_\咁就胃痛左成日-3-
我地再答車去"翁盛"-3-學美容*V*學到4點幾就閃人*V*
我地去買野食*V*食完就答70K反天平*同男人送牙妹反屋企*
再買野食上3樓坐*V*坐完男人陪我反屋企拎錢錢*再同牙媽+男人一齊落去*
男人回家了=[就同牙媽去買野食*V*+買禮+買頸巾*V*反屋企*
同佢地傾完電話就訓教了*起身食飯-*家姐反左泥*V*
明天得7,,8度咋*V*各位BaBy"著多d衫衫吧*v*
|