今朝一早就起身去東區E院外科覆診,由11:00am等到12:30pm先到我......呆晒 今次又系去見呢個恐怖既戴E生......點解話佢恐怖...因為佢專係系d 5適當既時候講笑......我就笑5出啦 今日既談話內容冇mood再提,總g結果系5月28號開刀....全身麻醉...個E生重話手術有d危險.....如果系果日g前有空檔就叫我fd (Jelly)call我早d入院做手術wor......唉~是但啦 我己經無mood啦