∼>BonSon日記<∼
只盼望一生不用太深 

         讓純真永未變
BonSon
暱稱: **『BonSon﹃
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天


..... 分類: 未分類

今日∼可以話係一個嘗盡甜酸苦辣既日子了∼.∼
有開心..有傷心.∼有憤怒...有沮喪- -
(天牙∼一日試足哂咁多野都幾係野喎@@”)
早會.∼仲未瞓醒咁∼∼不過我feel到我個樣好精神呢.∼呵呵.
基教...Yo仔帶唱歌..唉..不過2首都係唔係人唱既歌..∼
妠z咗明日恩典and挪亞方舟- -大佬..好聽係好聽..
不過唔係人人都唱到呢@@”下次第二個帶唱個時..同仍 講揀d男唱既歌歌.∼
(不過以我所聽過咁多歌...好似冇乜男唱- -)
maths∼牙sir佢終於派卷啦.~!!原本諗住有好成績的..唉..不過..
差少少先pass>∼<”我有溫書ga.∼算啦,∼下次個課要努力先得.!!
Eng(1)作文- -個梁卓雅講個題目都去咗三分一堂..但都唔太知佢講咗d乜.∼
冇記錯我好似係咁傾計.@@”好似炸..∼之後三分一堂係咁諗野.∼
咩都諗.∼諗到頭都痛埋.∼last個三分一堂作咗少少野.∼我都唔知自己寫咗d乜..
Eng(2)Oral.∼仲悶..∼冇心情講.∼∼
中文堂.∼默書去咗半堂.∼好彩我都識.∼緊係啦..∼有溫書ga ma.∼
不過佢講d唔知咩又半堂- -微微慘啦.∼俾蔡蔡子攞咗去祭旗- -
last個堂.,∼福音週會.∼正.∼我覺得5年嚟呢個音週係最正.∼
點解..?可能我信咗主掛...我係到諗.信咗主係咪一定要返小組同教會呢..?
我信咗一半炸喎- -哈∼不過呢.∼我話信主個一刻真係熱辣辣- -(可能我著咗冬季吧.∼)
放學.∼足球比賽.∼第1場.∼5A對6B..5A蠃咗.∼
到我地個場.∼唉.∼可算是一場苦戰.∼很不幸地..我地輸了1球..
不過,∼我就覺得今場比賽真係好正.∼好精彩...∼大部分觀眾都十分投入..
有d仲好激動tim..∼當然我係其中一個- -
散場之後..我地成隊都好唔開心∼不過呢.∼聽我講啦.∼得到足夠既安慰.∼
都算係一種祝福來的.∼幸好今場隊員們都冇太大的傷.∼真係感謝主.!!!

我曾嘗試去忘記你..但當我獨個兒在思考的時候.∼都會不期然的想起你..∼
當我在一剎那間忘記了你的時候..你卻在我沒有隕預備下見到你.∼

當我知道你有一個愛你的人的時候.∼我會祝福你和他.∼



2005 年 11 月 24 日  星期四   晴天


.... 不安 分類: 未分類

今朝早會...知道蔡蔡子冇返..唔開心...
唔係因為佢冇返而唔開心..而係因為點解唔係粱卓雅冇返..
唉..之後夏麗珠上嚟睇住我地班...成班靜哂- -
econ...好悶...問小英借咗mp3..正..!!!
英文...好眼瞓...d葯發作...頂佢唔順.!!
商業...好彩有Rone坐咗過嚟...如果唔係我其悶死..
maths...又教用計算機計d我都唔係好明既野- -
不過識咗點用真係方便好多...
中文...miss冇返..成堂係到傾計...
係咁傾聽日場波點點點..我有可能有得落場呢= =緊張中.!!!
電腦...開始個時好眼瞓- -
不過係咁睇住李sir加上個冷氣機..搞到我愈來愈精神.!!
放學..係圖書館搵書..
唔知點解d同學仔既記憶力咁好既- -我都差d唔記得哂d野..
5點幾返home瞓..撐得好辛苦....



聽日我可能有份比賽....
唔知我會唔會見到你呢..?



2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


...... 不安 分類: 未分類

唔知今日做咩....

成個人唔同咗...

好事..?

還是壞事呢..?



2005 年 11 月 22 日  星期二   晴天


...... 不安 分類: 未分類

今日有個新同學嚟咗.∼
佢個樣俾我想像的差很遠.but佢既學識俾我想像的高- -
今日都總算係開心的上學日呢.∼
唔想多講.∼


變臉 劉浩龍

還有沒有什麼不滿意 痛快掌摑這張臉
無謂對著我沉默中黑面 能讓我更鼻酸

在這萬變莫測的世界 約誓都可平賣
可否早一些攤牌 今天出街你挽著新歡
我亦不敢見怪

*與你當不成情人 (過去最痴纏情人)
 別當我仿如仇人 (現已冷感如途人)
 你那臉色猶如濃墨全黑暗
 (與你抱緊猶如頑石難興奮)
 去年盛夏纏著吻 接近聖誕已變心
 熱唇隨同年月喪失溫馨的質感

 與你當不成情人 別當我仿如仇人
 沒法結婚良朋仍是能走近
 過程仍留下餘韻 往日曾也開過心
 為何從前甜蜜臉孔今天竟顯得太怒憤*

如有犯錯 盡早指責我 向我尖叫都不錯
圍在這飯桌沉默中安座
如怒卻似火燒灼著我

REPEAT**

可能咁做先係我最大既解脫吧.!!多謝你..



2005 年 11 月 21 日  星期一   晴天


....... 分類: 未分類

今朝好鬼死凍牙.!!!著咗3件著- -發顛ga..
遲d仲凍d咁點算..唔敢想像囉..
早會升旗...隻鳥係咁飛嚟飛去..第一次見到校長所講既白色的"烏鴉"- -
黃子維今日既行為將會名垂千古...都唔明點解吤i以容忍自己做d白痴野囉.!!
俾著我係佢個班既同學..我一定打能9死佢!!!
econ..本來要測驗..d同學你係咁叫牙sir唔好測住..
不過牙sir個話個電腦壞咗- -唔測住..唉..又要拖住拖住..俾吹脹..
我係到諗- -係佢屋企部腦壞咗丫,?定係sch既電腦壞咗呢- -?
商業...好冇聊..冇咗小如坐係我後面同我玩- -唔開心..
哈∼mamie都好需要你...〔講下炸..〕hehe∼
maths〔1〕牙sir仲未改好卷牙.!!佢話佢好忙喎- -
講到自己好慘咁..雖然可能係好慘啦可..我都係時候幫佢祈下禱先得@@”
中文堂...今日講新一課書..頂佢唔順牙,!..講戰爭講成堂都未入正題..
我今朝食個d葯岩岩要發作..想瞓想瞓咁...但係佢又係咁望住喎...
真係想大聲講一句help me.∼不過...算啦- -
下午...eng...死下死下咁..不過好在佢做咗件好事..就係派卷..
正牙.∼pass咗52/100..不過仲林子高我2分..!!!
唔抵牙.!!下次我一定要高分過你.!!!
maths〔2〕個樣好專心咁聽書..但心不在焉..係咁諗野..
愈諗愈唔開心..諗完岩岩落堂...小小火火地咁啦- -
放學去圖書館放低個書包..傾咗陣計..上咗mmlc補課..
補到4點幾到掛...冇得睇f7場波..不過都知係7a贏ga啦- -
不過下場我地班就大獲了....唔知點踢..對佢地喎..
then又去返圖書館傾班報既野- -仲吹脹..
為咗個心得...就係咁寫花名..佢地話用返自己個名好樣衰ga喎..
5點幾走lu.∼今日都唔知做過d咩嚟- -
返到home..冇啦啦搵到miss丘俾我既econ書- -
攞咗嚟溫....都係唔太明..得閒問返劉sir先得!!


你的行為..令我真的很想知你在想誰..