今日有測驗...但係好輕鬆..唔知點解喎- -”
早會..搵咗下數學咁囉..真係好多睇返都唔係好識..
基教..默經..唔開心..錯咗2個字..!!唉..
之後討論...討論結婚...我都係覺得30歲之後先結婚係會好d囉..
唔知係自己思想奇怪丫..定還是係覺得自己要到30先成熟少少- -
哈..呢個討論時間好好玩.∼好好笑呢∼..
數學..又做數..雖然個d什麼離差ok簡單..但係對得耐會累的..
英文..對98pastpaper..瞓咗咁濟..係咁突突佢@@”
oarl..susan請假..單數個d同學仔同我地一齊上..
笑到我標眼水..(覺得自己好衰tim><”)
不過今堂oral好玩過之前個d堂..哈.∼可能有big娟here啦@@”
俾人以為我講粗口- -只係讀快咗啫@﹏@”
中文..又教完一課.快到我都差d唔知佢教咗d乜- -又要做功課._.”
last個堂..開始測..好似好簡單咁囉..但係得答案..
唉..冇咗勁多分..蔡蔡子玩野..累到成班以為夠鐘收卷..點知仲有10分鐘做..
哈.d人係咁亂剔d mc@@”
放學...係圖書館做埋d中文功課..諗住都做得哂既...點知吹水吹得太多..
唉.陳銘同牙wing慘了- -”
5點幾走..返home冇得瞓><”我都慘..
|