∼>BonSon日記<∼
只盼望一生不用太深 

         讓純真永未變
BonSon
暱稱: **『BonSon﹃
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 13 日  星期五   落雪


....... 驚訝 分類: 未分類

今日有測驗...但係好輕鬆..唔知點解喎- -”
早會..搵咗下數學咁囉..真係好多睇返都唔係好識..
基教..默經..唔開心..錯咗2個字..!!唉..
之後討論...討論結婚...我都係覺得30歲之後先結婚係會好d囉..
唔知係自己思想奇怪丫..定還是係覺得自己要到30先成熟少少- -
哈..呢個討論時間好好玩.∼好好笑呢∼..
數學..又做數..雖然個d什麼離差ok簡單..但係對得耐會累的..
英文..對98pastpaper..瞓咗咁濟..係咁突突佢@@”
oarl..susan請假..單數個d同學仔同我地一齊上..
笑到我標眼水..(覺得自己好衰tim><”)
不過今堂oral好玩過之前個d堂..哈.∼可能有big娟here啦@@”
俾人以為我講粗口- -只係讀快咗啫@﹏@”
中文..又教完一課.快到我都差d唔知佢教咗d乜- -又要做功課._.”
last個堂..開始測..好似好簡單咁囉..但係得答案..
唉..冇咗勁多分..蔡蔡子玩野..累到成班以為夠鐘收卷..點知仲有10分鐘做..
哈.d人係咁亂剔d mc@@”
放學...係圖書館做埋d中文功課..諗住都做得哂既...點知吹水吹得太多..
唉.陳銘同牙wing慘了- -”
5點幾走..返home冇得瞓><”我都慘..



2006 年 1 月 12 日  星期四   落雪


....... 不安 分類: 未分類

今日特別累囉..但係我覺得個樣好似好精神咁囉..
早會..做經濟既功課..不過冇書..做唔哂.∼
第一堂就econ啦.∼
頂..佢唔順牙..佢d字勁勁勁細隻喎.,睇到我死下死下..
但係又唔係好想坐前面喎..唉- -
英文..做埋part2既聆聽...好快做哂..
商業...媽咪lee唔開心..因為唔同佢玩遊戲- -
之後要我地做d問答題...唉.又多一樣功課了...
數學...唉..諗住唔駛上佢堂ga ma.∼
點知佢話趕到返嚟喎..咁咪聽佢講返以前學過既野囉..
哈∼.林子經常開口夾著脷既..成日都亂咁講野..
不過呢個都係佢有趣之處呢.@@”
中文..又是聽書..真係教得好快..
仲夠時間講搞笑野tim...都係自己再自修下d課文先得- -
電腦..李sir今日好似特別肥咗少少@@”
應該係我睇錯牙化@@”不過佢都係肥ga啦.∼哈∼
放學..去咗圖書館溫數..聽日測驗ma.∼
唔識- -大大獲.!!唉...對maths心淡tim...
5點幾返到home..俾人激到差d流鼻血..唉..


經常發夢的我想收心養性...
但做唔到..仍覺得有d內疚..
內疚自己當初冇對你好好..
現在只好把殘餘既片段留在心中...



2006 年 1 月 11 日  星期三   落雪


....... 驚訝 分類: 未分類

遲d個日記網要改個網址...麻煩得很呢.∼
都唔知之前個d日記會唔會冇哂tim ga..
唔係啦..做咗備份先..
今日都算係暖過之前啦.∼lunch仲流汗tim- -
早會時間..派返前n日測既中文..蔡蔡子好似好火咁..
佢仲話自己瞓唔好tim喎..冇咁誇張掛..我諗..
不過都好彩..岩岩pass咗.hehe∼36/72@@”
數學..杜杜勁好興致唱歌..我地班同學仔當然無任歡迎啦..
冇記錯好似係唱到落堂咁滯..唔唔.∼
電腦...玩桌球...玩咗一陣俾人knock機..
逼人聽書..last個20分鐘做咗個mc測..俾人搵咗笨@.@”
中文(1)..對咗陣卷..又聽咗陣書咁囉..佢好似講煩話多d囉- -
英文..又做pastpaper..愈做愈精神..不過睇到佢個樣就好想打x佢.!!
經濟..吹水多過聽書..正..聽咗好多令我開懷大笑的話..∼哈哈.∼
不過唔記得咗講咗d咩- -
中文(2)..同上....
放學..補課電腦..好玩..正...
5點返到home..
唔想返囉..返親都一肚火..!!!唉..



2006 年 1 月 10 日  星期二   落雪


....... 不安 分類: 未分類

都係咁凍..今早係早會背返熟返d中文..
頂..佢地唔順..人地係度背緊書..佢地係度嘈住哂.
第一堂就中文.∼唉..真係衰咗- -
忘記咗4個字...唔開心..
英文..好累..d力量放咗係中文到..
到eng冇哂energy...中下中下咁..
睇返d題目,..好似唔知幾時做過呢..不過唔係太記得幾時..算啦- -
商業..玩遊戲..後面個班變態的..不過仲好..帶動咗個氣氛..正.∼
電腦..悶..聽書...
數學....唱歌..then對噚日d mc..
岩岩合格..唔掂..再係咁落去會死人的..不過諗唔到辦法解決呢個問題..
pe..d低from考試..冇得上..又一次唔開心..
上返課室..係咁吹水..不過個miss好煩- -都唔Q知佢係邊度嚟的- -
一放學就返home..d人無情無義的..明知我唔想咁早返home..
但係都唔陪下我><”不過算啦..唔怪得佢地既..怪就怪自己啦下..
冇野好講了..係咁先.∼



2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天


........ 驚訝 分類: 未分類

今朝要不是我的手機響..我恐怕都起不來了..
原本以為要企操場的..去到門口才想起其他年級的同學要考試..
那當然是好極呢.∼因為可以用早會的時間來做英文的練習..
經濟堂...只是聽了他說那重點的幾句..
其他的時間都用來溫習中文.∼好多文字要背呢.∼
商業堂的時候..媽媽李要我們自己改正作業..抄到手十分累啊.∼
還是算了吧..當作溫習商業..那我會好過點的..
數學..都用了些時間溫習中文..因為當面對著那本選擇題的時候..
我便有那種暈眩的感覺呢..很不好受- -
中文堂了..溫習了的文句大多都忘記了..有數題我曾經想溫的..
但因為懶惰的關係..唉..傷心得很呢.∼
中午的吃飯時間..跟奕霖到了大家樂..相信他說的內容..
我要用足十年的時間才能學習得好...太厲害了..只能給他"佩服"二字..
英文堂..還以為她可以用星期六,日的時間改了我們的測驗卷..
誰不知她真的是"廢"的..的很想打她一次以發洩我心頭之憎恨..
數學堂測選擇題..沒有怎麼樣的溫習過..不用半小時我已經睡著了..直到放學..
放學..到了電腦室補課..有說有笑的..蠻不錯..
5時半返到家了..

有點討厭待在家上對著家人..真不知道自己想怎樣..
算了吧..溫習明白要默書的中文吧.!!

而家係11點59分..聽緊夜曲..
聽完睡覺...晚安..