今日係圖書館見到好多人...
唔知點解今日特別累呢.!
行咗去大中買返本econ書...
終於買到了- -不過...又要捱2個禮拜了@﹏@”
返home背埋中文...
瞓....
ps.聽日返學..唔知起唔起到身- -
噚晚得登較響鬧...諗住今朝同老豆飲茶..
真係俾佢吹脹..我起到身又話我咁遲起.!!
去到茶樓佢又剩係睇報紙...哼..都唔知佢想點囉..
之後佢地話行下街..我一於少理..返home溫書- -
溫到瞓著咗@﹏@”
今日好火牙.!!全家與我相違咁.. 算...新一年岩岩開始...唔好咁火住..
ps..過埋聽日返學.. 仲有弔古未背..電腦project又未做好.. econ又未溫過...help- -
哈哈.∼人老咗都係差dd既- -
或者係耐冇通頂掛@@”
瞓咗都係好累....又繼續瞓先得.!!
仲有3日返學... 係時候收拾心情了.!!唔.∼
新既一年到..
瞓覺過咗佢算啦- -
定還是搵人出嚟吹下水好呢..?
都係算啦.∼.”
突然好想快d到新年牙.!!!
後記..好彩俾我約到吉仔出嚟啫.∼ 10點幾去咗Bird仔home睇佢打機- - 睇佢打到出神入化咁呢.∼哈哈∼ 11點幾係寶雅公園吹水兼倒數.∼哈.∼嗌到勁大聲囉我@@” 吹到點幾2點到啦.∼吉仔約咗佢個小學同學.. 原本諗住走的..但係唔知做咩又陪咗吉仔佢地喎- - 一行6人行咗去海濱公園..哈∼同幾個新認識的女仔fd幾好傾丫.∼ 係劇場個到講鬼故..聽到我都寒寒地呢.∼ 哈.∼moon聽到捉住吉仔唔放tim呢.∼hehe.∼ 到4點幾到啦.∼有個fd要走先.∼then送咗佢返home- - 得返我地5個人係公園仔到吹水- -有少少累呢@@” then吹多咗個人落嚟.∼包包呢.∼佢d魔術都幾得下..哈.∼ 一直傾計傾到6點幾7點...哈..好似重見天日咁呢@@” 7點幾返到home..瞓唔到呢.∼全家人嘈Q住哂.!!! 煩到死.!!唔理咁多啦.!!繼續瞓先得.!!! ps.好高興識到你地呢.∼!!
係咁爆粗的一天...
要克制下先得...
仲有一日時間過埋2005..
好緊張- -
新一年新開始..
各位都要向自己既目標努力牙.!!!