∼>BonSon日記<∼
只盼望一生不用太深 

         讓純真永未變
BonSon
暱稱: **『BonSon﹃
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 3 日  星期二   落雪


........ 不安 分類: 未分類

今日係圖書館見到好多人...

唔知點解今日特別累呢.!

行咗去大中買返本econ書...

終於買到了- -不過...又要捱2個禮拜了@﹏@”

返home背埋中文...

瞓....

 

ps.聽日返學..唔知起唔起到身- -



2006 年 1 月 2 日  星期一   落雪


....... 分類: 未分類

噚晚得登較響鬧...諗住今朝同老豆飲茶..

真係俾佢吹脹..我起到身又話我咁遲起.!!

去到茶樓佢又剩係睇報紙...哼..都唔知佢想點囉..

之後佢地話行下街..我一於少理..返home溫書- -

溫到瞓著咗@﹏@”

 

今日好火牙.!!全家與我相違咁..
算...新一年岩岩開始...唔好咁火住..

ps..過埋聽日返學..
  仲有弔古未背..電腦project又未做好..
 econ又未溫過...help- -



2006 年 1 月 1 日  星期日   落雪


....... 驚訝 分類: 未分類

哈哈.∼人老咗都係差dd既- -

或者係耐冇通頂掛@@”

瞓咗都係好累....又繼續瞓先得.!!

 

仲有3日返學...
係時候收拾心情了.!!唔.∼



2005 年 12 月 31 日  星期六   落雪


....... 不安 分類: 未分類

新既一年到..

瞓覺過咗佢算啦- -

定還是搵人出嚟吹下水好呢..?

都係算啦.∼.”

 

突然好想快d到新年牙.!!!

 

後記..好彩俾我約到吉仔出嚟啫.∼
10點幾去咗Bird仔home睇佢打機- -
睇佢打到出神入化咁呢.∼哈哈∼
11點幾係寶雅公園吹水兼倒數.∼哈.∼嗌到勁大聲囉我@@”
吹到點幾2點到啦.∼吉仔約咗佢個小學同學..
原本諗住走的..但係唔知做咩又陪咗吉仔佢地喎- -
一行6人行咗去海濱公園..哈∼同幾個新認識的女仔fd幾好傾丫.∼
係劇場個到講鬼故..聽到我都寒寒地呢.∼
哈.∼moon聽到捉住吉仔唔放tim呢.∼hehe.∼
到4點幾到啦.∼有個fd要走先.∼then送咗佢返home- -
得返我地5個人係公園仔到吹水- -有少少累呢@@”
then吹多咗個人落嚟.∼包包呢.∼佢d魔術都幾得下..哈.∼
一直傾計傾到6點幾7點...哈..好似重見天日咁呢@@”
7點幾返到home..瞓唔到呢.∼全家人嘈Q住哂.!!!
煩到死.!!唔理咁多啦.!!繼續瞓先得.!!!

ps.好高興識到你地呢.∼!!



2005 年 12 月 30 日  星期五   落雪


...... 不安 分類: 未分類

係咁爆粗的一天...

要克制下先得...

 

仲有一日時間過埋2005..

好緊張- -

新一年新開始..

各位都要向自己既目標努力牙.!!!