∼>BonSon日記<∼
只盼望一生不用太深 

         讓純真永未變
BonSon
暱稱: **『BonSon﹃
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 20 日  星期一   落雪


....... 無奈 分類: 未分類

黑仔..今朝一返到去見到蔡蔡子..俾佢捉咗嚟鬧我..
逼我去剪頭髮..勁唔開心..不過thx劉偉.∼
econ..做會考題..做到出神入化..哈.∼
好多都唔識..睇書都冇用tim..
商業..成堂都係到貼題- -又話自己唔係喎..
哈.∼溫書真係有dd咁多用..答到佢少少@@”
數學(1)..唔知做咗d咩.就一堂了..
佢個格愈嚟愈衰..有d忍佢唔住..
中文..派返卷..傻的..我地一路抄答案..
佢就一路係咁鬧我地..話我地..好冇嗲..
英文..隻菇冇返..成堂係咁計數.∼
以前好熟個part全唔記得哂..幫唔到人><sor..∼
數學(2)..繼續做數..直到放學.∼
放學補課啦..佢又話今日休息一天..唔駛補..
落咗圖書館..做好埋件班3既design.∼我覺得好令囉..
但係最唔好就係學生會..都唔知佢地搞咩囉..算了..唔多講..
做到5點半..衰腳痕..踢咗陣波.∼
6點多返canteen溫咗陣書..累累累..

ps.聽日oral..唔知點算..驚到震震震震震牙.∼!!



2006 年 2 月 19 日  星期日   落雪


...... 無奈 分類: 未分類

依然係咁凍..

溫咗成日書..

對眼好累囉..

唔係好想起身返學tim><”



2006 年 2 月 18 日  星期六   落雪


....... 驚訝 分類: 未分類

凍咗...

加咗n件33..∼

瞓了...又冬眠了..

累累._.”



2006 年 2 月 17 日  星期五   落雪


....... 無奈 分類: 未分類

今日要做咗好多令我好緊張既野.∼
早會收謝師宴既$$..好彩林子有打俾我- -
如果唔係就帶少50@@”見到咁多錢..我對眼發哂光呢.∼哈.∼
基教..我個組第一出去講..好緊張.∼
個powerpoint既資料已經唔好ga啦.∼
之後仲要加上我左講又講唔知講咩..唉..實冇咗好多分><”
數學..最後衝刺啦.!!
英文(1)..作文...唔知係咪我好like看圖作文呢.∼
我覺得自己作得比之前快呢.∼呵呵∼
英文(2)..oral.∼煩了..下星期考oral既mock..
勁緊張..要去hall考..唔知點算好..驚一分都攞唔到呢><”
中文...好趕咁做個語文薈萃..做唔哂留堂做- -”
好彩夠鐘個時做剩一篇申請信啫.∼呵呵._.”
last個堂..測maths..未派個時都仲好有信心的..
睇完第一頁就已經..唔想做了...難到咩咁..有d識做既話唔夠時間呢.∼
哈.∼睇到威威做得哂@@”我都唔差..亂剔搏多兩分.∼呵.∼
放學..去咗圖書館溫書..好耐冇去了.∼
一溫就溫到5點幾..then係小食部溫多陣就返home了.∼
完.∼



2006 年 2 月 16 日  星期四   落雪


....... 無奈 分類: 未分類

早會..傾咗陣謝師宴既野..算係不歡而散- -
不過林子真係好搞笑..多謝你為我地班既出力.!!
econ..劉sir解咗同冇解係冇分別的..
Rone講得岩..問丘丘都仲有個好少少既answer@@”
英文..隻菇唔知係咪俾人扑濕咗個頭..講野語無論次..
問支咪病好未- -不如問下自己駛唔駛入青山仲好啦.!!
商業..派返個份05mc..mc幾好..心情都幾好.∼
不過俾佢鬧到咩心情都冇哂><”
數學..哈.∼問數..自己都唔敢想像..
不過問咗真係會好d既.∼多謝東霖先.∼哈.∼
中文.∼又攞嚟傾咗陣謝師宴..
then玩即測..今次呢課幾熟..應該唔洗再留堂掛@@”
last個堂電腦..聽下瞓下咁..聽咗好多都唔明..
唔知點算好..
放學..即走lu..返home瞓覺.∼