黑仔..今朝一返到去見到蔡蔡子..俾佢捉咗嚟鬧我..
逼我去剪頭髮..勁唔開心..不過thx劉偉.∼
econ..做會考題..做到出神入化..哈.∼
好多都唔識..睇書都冇用tim..
商業..成堂都係到貼題- -又話自己唔係喎..
哈.∼溫書真係有dd咁多用..答到佢少少@@”
數學(1)..唔知做咗d咩.就一堂了..
佢個格愈嚟愈衰..有d忍佢唔住..
中文..派返卷..傻的..我地一路抄答案..
佢就一路係咁鬧我地..話我地..好冇嗲..
英文..隻菇冇返..成堂係咁計數.∼
以前好熟個part全唔記得哂..幫唔到人><sor..∼
數學(2)..繼續做數..直到放學.∼
放學補課啦..佢又話今日休息一天..唔駛補..
落咗圖書館..做好埋件班3既design.∼我覺得好令囉..
但係最唔好就係學生會..都唔知佢地搞咩囉..算了..唔多講..
做到5點半..衰腳痕..踢咗陣波.∼
6點多返canteen溫咗陣書..累累累..
ps.聽日oral..唔知點算..驚到震震震震震牙.∼!!
|