今日返學總係怪怪地..個感覺好似十年冇返咁- -
以為有人會叫我起啦..點知都係要自己逼住爬起身來..
基教堂..出去報告∼睇完之前個幾組既說話技巧同powerpoint.
啞咗..好彩我係last個組..咁岩冇時間tim...
唔駛講住..下個星期待續..都唔知係好定唔好..@@”
數學堂啦..而家都唔知話杜sir係關心我地定係串我地..
仲係句句有刺的.!!好難頂..真係好想摑佢一把-﹏-”
英文(1)..一開波就係咁同我地講新年..好無奈咁應下佢幾句咁囉..
a..佢個頭唔同咗colour.∼黑變啡..哈哈∼你睇我幾咁留意佢- -
then派返卷..好差..29/100..連zoe同春春都不如..
唉..冇計..呢份卷真係冇心機去做過.好唔開心中.!!
英文(2)..oral囉..好認真..咁玩囉.∼
不過..硬係融入唔同周杰佢地..算啦..冇所謂吧..嗲到2句咪算囉..
中文∼﹏∼”睇咗堂什麼千手觀音..a..係幾好幾優美...
不過可惜..學校d電腦廢得很..冇野好講..
last個堂唔駛落hall.係咁講什麼謝師宴去邊去邊..
都唔係全班的討論..都唔積極的..雖然我都係唔積極果個..咁就一堂..
放學去搵媽咪lee.不過唔係度..走lu.∼
放學見到佢..隔離有個男的..相信應該係佢啦化.∼
冇言..施施而行..慢慢而遊.遊返屋企瞓覺..
真係好頭痛..好似食咩葯都唔掂咁..唔通我有回家恐懼症@@”講下笑啫- - |