晨咁早起咗身tim><”
不自覺地攞咗本精讀溫..
哈..你都咪話唔得人驚...
then..好有耐性的溫到點幾..
同NeCo去訂cake∼係咪講d gap野- -
之後我去咗剪髮..開頭睇都ok既.∼
不過愈睇愈唔掂@@”〔自己搞搞佢先!!〕
then返home個時有個女人問路..
帶咗佢去火車站..哈∼NeCo將所有醜惡既事都做哂出嚟..
個女人都好似好無奈咁望住佢囉..哈哈∼
同佢返咗學校等人..見到林子..佢地比完賽.!!佢地真勁牙.!
恭喜佢地入4強呢.∼加油牙.!!!
吹水吹到5點返home了.∼
唉..一定要溫書tim..唔理啦.!瞓醒再算... |