∼>BonSon日記<∼
只盼望一生不用太深 

         讓純真永未變
BonSon
暱稱: **『BonSon﹃
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天


...... 鬱悶 分類: 未分類

唔知點解覺得今朝個早餐好似特別的豐富...
但係只係食粥同油炸鬼- -
食完死係張床到溫咗陣書...
瞓著咗..
哈.∼係床到溫真係特別易瞓..
對我嚟講而家係囉@@”
then4點幾出咗去...
去咗NeCo屋企bbq.∼
都唔知算唔算係bbq tim- -
d人好早走...個個都話home有飯食...車.!!
都唔好玩既- -”
9點返到home><”
好凍..!
唔..今日應該可以好好瞓..∼呵呵.∼



2006 年 1 月 7 日  星期六   落雪


........ 無奈 分類: 未分類

晨咁早起咗身tim><”

不自覺地攞咗本精讀溫..

哈..你都咪話唔得人驚...

then..好有耐性的溫到點幾..

同NeCo去訂cake∼係咪講d gap野- -

之後我去咗剪髮..開頭睇都ok既.∼

不過愈睇愈唔掂@@”〔自己搞搞佢先!!〕

then返home個時有個女人問路..

帶咗佢去火車站..哈∼NeCo將所有醜惡既事都做哂出嚟..

個女人都好似好無奈咁望住佢囉..哈哈∼

同佢返咗學校等人..見到林子..佢地比完賽.!!佢地真勁牙.!

恭喜佢地入4強呢.∼加油牙.!!!

吹水吹到5點返home了.∼

唉..一定要溫書tim..唔理啦.!瞓醒再算...



2006 年 1 月 6 日  星期五   落雪


....... 驚訝 分類: 未分類

唔記得咗做過d咩lu.∼

只係得返測Eng既片段- -

同埋上Bird仔home溫書.@@”

 

 

ps.做咗d傷到人既事...好想補償返俾佢..
  咁做係只係良心過意唔去丫.?
 定係因為我已經......



2006 年 1 月 5 日  星期四   落雪


....... 不安 分類: 未分類

頂...而家都唔知係咩時代嚟ga.∼
話凍就凍既.∼有機幾廿年後就世界末日tim囉.@@”
今朝又係自修...不過我冇咁做..係咁同林子吹水..
慘情..2個人好似係到楝篤笑咁..then留咗d時間瞓..
冇計..噚晚又好夜瞓..陣陣風吹埋嚟..幾舒服咁囉..哈∼
econ..又派卷..唔掂..肥咗..22/50..
唔係好開心..但係又預咗肥- -心情矛盾中..怪就怪自己做唔好啦.∼
英文...死冬菇早咗嚟..哈.∼彭家係咁叫zoe特特..
佢仲話唔知特特嚟咗tim喎- -勁搞gap.∼
商業..對mc..呵.∼好乖既我做咗n耐了∼
之後d時間好似自修咁囉..不過我地個邊d人係咁傾計..哈哈.∼
中文..冇啦啦講范進個陣坎咗去講結婚個d野.∼
係咁講話咩我地而家唔識既話遲d就會唔知點喎- -啞咗..
但係個個都好似冇聽佢講咁囉..哈∼我聽得幾入神下@@”唔通..
數學..又唔記得帶mc.∼冇野做..又瞓囉..
食完lunch瞓就係最好的..呵呵..要不是杜杜冇啦啦打醒我..
我真係可以瞓到落堂的..哼.!!
電腦..又講書囉..哈哈∼佢勁好野囉..俾佢笑死- -唔多講....
放學去圖書館做埋個閱讀報告...好快手的我..
差唔多4點8,9先做完- -啞咗..呵呵.∼
吹水吹到5點走人..今日好早走呢.><”
係咁先.∼

ps..聽日又測英文grammer..好野.@@”



2006 年 1 月 4 日  星期三   落雪


........ 驚訝 分類: 未分類

2006年第一日返學.∼覺得今日好累..
噚晚好似俾野咬咁..瞓得唔好呢><”
早會..唔知中幾考試...唔駛早會..自由活動呢.∼
有d後悔冇係個時瞓陣覺覺豬...唉..
第一堂..數學..都唔明杜杜點解可以咁強壯咁囉...
呢堂咩都冇帶..做唔到數學個d練習..逼住睇下本數學書咁囉...
想瞓想瞓個時都俾林子叫醒我-0-”係咪特登ga你.?!
電腦..依舊佢有佢講書...我有我聽書咁囉..
又俾功課我地做...想我死ma><”我個網頁都未搞掂好呢...
中文(1)..蔡蔡子冇啦啦問我有冇買書..即刻啞咗..唔知咩書..
佢又剩係係咁問我有冇買喎..只好答佢有..而當時我都醒過來啦- -
econ書ma.∼知劉sir有冇搞錯牙.∼咁都要同佢講.!冇野牙化.!
英文..派上次份測卷..成績很好..我覺得囉.∼
56/95- -算係咁啦可..哈哈.∼
econ..都唔知牙sir係home做咩野囉..陪老婆都可以改卷既啫.∼
不過呢.∼都恭喜佢先啦.∼佢老婆有咗喎...呢2年學校真係旺丁呢.∼
last..中文(2)..謄文.∼抄到手都抽筋- -
仲要一路謄一路改d文句tim@@”真係出手又出力牙@@”
放學..拉咗bird同呂民去圖書館溫下書.∼不過都係吹水多...
好似咩都做唔到咁囉...唉..唔理啦.∼
5點幾返到home..
埋頭苦幹吧.!!邦.∼