∼>BonSon日記<∼
只盼望一生不用太深 

         讓純真永未變
BonSon
暱稱: **『BonSon﹃
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 29 日  星期四   落雪


....... 不安 分類: 未分類

病咗真係煩- -噚晚食個d葯到今朝起身都未散..
搞到我起身2個鐘個頭都fing下fing下咁..
then做返我噚日做既野- -
我覺得自己真係進步咗少少∼
肯自動自覺咁溫書.∼∼呵呵.∼我諗都冇咩人咁做ga啦.∼
係咁溫中文.∼then..攞隻碟俾zoe...
佢唔講我都唔記得- -真係善忘牙我...
then..又瞓@﹏@”愈瞓愈頭痛...
仲發咗個惡惡地既夢....
夢到好多好多我一d都估唔到既事- -仲要係我周遭人既事tim..
你都咪話唔得人驚- -
不過好彩我善忘...好多都唔記得咗...不過咁係咪一件好事呢..?


今日好似好多人都唔開心牙∼發顛牙咁...
嗱...我覺得呢.∼唔開心同發顛係好既...
最緊要之後要知道做咩唔開心&發顛囉.!!
ps..我都成日發顛的- -



2005 年 12 月 28 日  星期三   落雪


...... 不安 分類: 未分類

今朝起身..又凍咗少少.∼
個鼻即刻頂佢唔順- -
係咁流鼻涕...
then同NeCo去咗圖書館溫書- -
冇咩精神..
溫咗好似冇咩點溫咁...
then返home..
係咁食葯..
瞓先.∼

瞓醒開始做功課.!!



2005 年 12 月 27 日  星期二   落雪


....... 鬱悶 分類: 未分類

又出咗library溫書.∼

見到好多熟人..

and令女..hehe∼

死雀仔又放我飛機.!!!

仲cut我電話.!!

then係咁同呂民講gap野.∼正.∼

2點幾返到home瞓覺.∼呵呵.∼

係咁先∼.∼”



2005 年 12 月 26 日  星期一   落雪


....... 鬱悶 分類: 未分類

唔記得做咗d咩lu.∼

唔開心中....

搵親邊個都托手肘...哼.!!!



2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天


....... 分類: 未分類

聖誕...對我嚟講已經冇咩感受and感覺可言..

今日瞓到12點幾先起身.∼好好瞓咁囉..

其實噚晚成3點幾先瞓到.∼

then打咗陣機..

 約咗吉仔出i-game又打機...

係大中逛咗陣.∼周杰倫嚟咗大中...

不過睇唔到佢個樣.∼勁多人囉...

5點幾又叫埋Bird仔出嚟嗲.∼

吉仔係咁講gap野.∼

不過原來bird仔講呢d仲勁- -成日收收埋埋咁炸佢..

then6點幾返.∼

講多次聖誕快樂啦.!!!

係咁先.∼