呢幾日都好夜瞓牙..搞到個人好累..好辛苦- -
冇計..大人做大事ma..@@”
d低form考哂試lu..朝早有得聽早會..
不過都唔理啦..有d無聊咁囉..- -
不過係估唔到個套咩魔法xx係有關基督教@@”
第一堂就數學...測什麼百分比牙..函數個d..
難到你丫- -好彩測mc啫...長題既話我真係死俾你睇囉..
電腦..我真係笨呢..做哂成本電腦mc都搵唔到d錯處..唉..
不過又令我估唔到的..本野真係勁多錯既地方囉...睇到我有d眼火爆- -
中文(1)..冇咩野好講..日日如是..堂堂都搵人嚟講的..
英文..唉..估唔到隻菇可以咁快返學..哈哈∼個個都唔開心..
經濟..差d唔知劉sir講d咩囉..講到好複雜咁..
唔係學過都唔知佢講咩...
中文(2)..蔡蔡子唔知係邊拉咗個女既嚟..
睇到佢咁既x..真係有點兒那個..好彩..唔係同佢同班的@@”
放學..補電腦..聽住mp3佢都冇鬧- -真好..
5點返到home了..哈睇完網球王子就瞓咗..
仲有幾樣大事未做- -
我要一一完成先得.!!!
|