∼>BonSon日記<∼
只盼望一生不用太深 

         讓純真永未變
BonSon
暱稱: **『BonSon﹃
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 18 日  星期三   落雪


..... 不安 分類: 未分類

呢幾日都好夜瞓牙..搞到個人好累..好辛苦- -
冇計..大人做大事ma..@@”
d低form考哂試lu..朝早有得聽早會..
不過都唔理啦..有d無聊咁囉..- -
不過係估唔到個套咩魔法xx係有關基督教@@”
第一堂就數學...測什麼百分比牙..函數個d..
難到你丫- -好彩測mc啫...長題既話我真係死俾你睇囉..
電腦..我真係笨呢..做哂成本電腦mc都搵唔到d錯處..唉..
不過又令我估唔到的..本野真係勁多錯既地方囉...睇到我有d眼火爆- -
中文(1)..冇咩野好講..日日如是..堂堂都搵人嚟講的..
英文..唉..估唔到隻菇可以咁快返學..哈哈∼個個都唔開心..
經濟..差d唔知劉sir講d咩囉..講到好複雜咁..
唔係學過都唔知佢講咩...
中文(2)..蔡蔡子唔知係邊拉咗個女既嚟..
睇到佢咁既x..真係有點兒那個..好彩..唔係同佢同班的@@”
放學..補電腦..聽住mp3佢都冇鬧- -真好..
5點返到home了..哈睇完網球王子就瞓咗..

仲有幾樣大事未做- -
我要一一完成先得.!!!



2006 年 1 月 17 日  星期二   晴天


..... 驚訝 分類: 未分類

唔知係咪噚日一次過用哂一星期既開心呢..

今日事事都唔稱心的..

商業測驗肥咗..

電腦上次既test又肥埋..!

原本好想聽書的..但係又好眼瞓..

返到屋企2個細佬妹又唔聽話..激到我噴血..

ps唉..突然想一睡不起囉><”



2006 年 1 月 16 日  星期一   晴天


........ 驚訝 分類: 未分類

今日我原本應該係有好多好多事令我好開心的..
不過因為一對好朋友既嗌交..唔..我相信好多人都唔想睇到d咁既情況的..
好朋友應該凡事忍耐,凡事包容ga ma.∼好似係咁牙可@@”
唔..人一世對好朋友既時間我相信會可能多個自己既另一半囉- -
難得上帝將2個互不相關既個體連埋一齊..我諗都係要珍惜既..
就好似$$咁..冇就都可以搵返..但係好朋友冇咗..好難再搵返個囉..
我覺得係咁囉- -”(唉..打完都冇用..冇人睇的..嘥氣@@”)


今早啦..好努力咁聽蔡蔡子講野..佢講到好似好有道理咁囉..
可能佢係miz掛- -..我牙..一時聽下佢講..一時溫下個張答案咁囉..
經濟..講返中4學個d需求供給..唔知係咪因為識咗呢..
聽返好似好簡單咁囉..哈哈∼
商業...自己溫習喎...不過一於少理..傾計囉..冇辦法..勁嘈..溫唔到的.!!
聽日又測啦..媽咪lee好似話肥咗要打電話搵家長喎- -
呵呵.∼我唔燕驚喎..唔係因為我會pass.係因為佢只會打俾自己的@@”
數學(1)..正牙.∼派返上星期個份測..73/100..我就覺得好高分囉..
(其實係因為呢份比之前個d既課文容易少少咁囉- -)係開心既事嚟ga.!!
中文..又係講幾段..又講佢d親朋戚友囉..佢上至奶奶..下至唔知邊個姪仔都講哂.
間唔中走個師兄師姐咁囉...哈哈..突然覺得老師真係有d唔同d- -”
中午..奕霖約埋丘丘出嚟食飯..勁開心see her again牙.!!
同佢傾下計牙.∼講下佢近排..又講下我地近排咁..開心的.!!
不過..快樂的時刻總係好快過的..(丘丘學人玩冇記性..最後都係俾我地識穿咗.!)
英文..個特特係咁話我同林子傾計喎..雖然係有啫..但係你都冇咩理由咁煩牙化.?
又派埋上星期測既英文- -真係估唔到攞呢個分囉..
講真- -42/85..邊有可能咁高ga- -不過都係件開心的事呢.∼
數學(2)..睇返d百分比牙.∼函數牙.∼log個d..死火..
一d都唔識囉...自己溫又溫唔到喎..(ps只係數學一個人溫唔到- -)
死得人囉..星期三就係測呢d啦- -點溫得切...
放學..踢咗陣毽子..好好玩..不過好難玩- -仲俾我..
then落咗去補課..d同學想早放..咁咪早咗少少咁囉@@”
之後同牙sir玩桌球.!!真係估唔到佢真係幾勁下-0-
真係有個衝動苦練tim.!!
5點幾坎啦..去到喜和樓下..有人拋野落嚟..得人驚- -
我呢d乖學生唔要咁做的..完全將路人既生死置之度外@﹏@”
返home溫咗陣商..瞓了..好累- -



2006 年 1 月 15 日  星期日   落雪


....... 驚訝 分類: 未分類

唔得閒... 溫習中..!!!

原本想做電腦個project的.!!

但係個ftp網上唔到...麻煩了..

 

 

硬係覺得d時間唔夠用咁既..
好似仲有好多好多好多既野未做咁囉.!!

 

Pp:生日快樂牙.!!!

1月真係多人生日- -



2006 年 1 月 14 日  星期六   落雪


..... 驚訝 分類: 未分類

今日俾呂民民叫醒咗去溫書..

圖書館巧多人牙- -

我地一行5人浩浩蕩蕩的入去溫書..!

勁正..做哂d功課.!!哈哈∼

唔..下次都係唔坐係路邊個d位呢.∼

實在太多誘惑啦.∼哈哈∼

then去咗大中閒逛..買返個耳筒了..呵呵.∼

3點幾返到home..一上到床即刻瞓咗..好耐未試過咁啦..

差d唔記得....

Mathy.∼生日快樂牙.!!!!