∼>BonSon日記<∼
只盼望一生不用太深 

         讓純真永未變
BonSon
暱稱: **『BonSon﹃
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 23 日  星期一   落雪


....... 無奈 分類: 未分類

噚晚瞓得唔好牙.!係咁諗住個份咁既電腦..
真係有d驚遲d會有頭條寫:
神xx康x中學中五學生何xx因做電腦報告而死- -
其電腦老師李xx難辭其疚!!
好彩捱多2日啫@@”
今朝都係好凍..出門個時以為會遲到..但係又冇lift喎..
係17樓行樓梯落地下- -第一次..都唔希望有下一次tim@@”
經濟..好悶..講返上堂d野..死喇..下堂帶邊冊書呢- -
嗱嗱聲打去問人先得..
商業..自修..冇咩心機溫- -傾下d商業既野..
hehe..叫咗媽咪lee幫我做少少野..唔知佢俾我既野我做唔做到呢..?
數學(1)..唔識..三角學既白痴..什麼sin,cos- -
真的要死俾你睇..聽咗佢講少少咁囉..
中文..默上次測驗個d anw..冇乜點溫..係咁2睇過下咁囉- -
英文..特特好似一次比一次遲咗少少嚟班..@@我覺得係好事呢.!!
數學(2)..食咗葯..瞓咗陣...但係好快醒..
聽咗林sir講咗陣書- -霞霞超勁..林sir講兩講就明咗了..
微微仲勁- -勁到solo做數..我睇到個d咁既野真係爬係枱到囉..
哈..黃春最搞gap..@@”唔講- -唔想死係學校...
放學去咗補電腦..唉..都唔知做咗d乜..睇到個個同學仔d網站都勁勁勁勁令..
再睇返自己個網站..真係..唉..又唔知係mmlc到坐成個鐘做咗d乜..
5點3放lu..返home做咗份報告先- -起碼有d野交.!!



2006 年 1 月 22 日  星期日   落雪


....... 無奈 分類: 未分類

今日買咗2件衫..一對鞋同一件褸..

原本應該係好開心..

不過..唉...

 

拚命中.!!!!



2006 年 1 月 21 日  星期六   雨天


....... 無奈 分類: 未分類

今日個天總是陰陰的...

硬係好似差咁d野- -

唔夠瞓??唔夠$$駛??又好似唔係係咁喎- -

算啦..可能遲d我會知ga啦..

噚晚3點先瞓- -傾計傾到咁夜真係n耐未試..

但係朝早都依然咁早起身@@’冇計..唔知點解唔想瞓..

成個日好死咗係床上唔郁..得人驚- -

溫咗陣書..打咗陣機..

依然係仲未有心機做個份電腦project- -

仲有冇人可以幫到我牙.?!



2006 年 1 月 20 日  星期五   落雪


..... 驚訝 分類: 未分類

又凍返幾日啦..大家又要小心身體牙.!!
今日全日都好輕鬆..瞓咗好幾次咁囉- -
教基又背默經.so easy.∼
then講返上堂個d野..講拍拖同結婚係d咩咁囉..
數學..溫中文..then唱歌..又係唱個首重演這生..
但係真係幾好聽..百聽不厭.@@”
英文..今日佢好似比平時仁慈咗dd- -個樣冇咁衰..哈.∼
不過係oral堂佢顯示咗佢兇惡既一面出嚟.﹏.”
可能係唔多like上oral..so唔多like佢掛..
中文..原本係默書..不過經過一輪對話後..
下星期一先默- -唔係太好呢..對溫咗個d唔公平囉- -”
last個堂去咗hall..
個講座好悶..叫我地唔好自殺喎..”冇聽到..瞓咗- -
放學諗住有祈禱會..點知冇人到..個個走哂..
冇計..我都走..但係落雨囉..
我覺得間唔中淋下微微雨幾舒服囉..
哈∼身子弱個d咪試牙- -”



2006 年 1 月 19 日  星期四   晴天


........ 驚訝 分類: 未分類

今日心情又跌得更低更差- -
好多人冇返and早退..春啦.∼白姐姐啦.∼
霞霞啦.∼劉偉啦..
早會個susan短講個套片唔知做咩係咁閃..搞到我學唔到英文..嗚嗚><”
林子後面個位空咗..有d唔慣- -
經濟..mamie仲未返..可以靜一陣...
不過靜都冇用..冇心機聽econ..係咁做電腦@@”
英文..牙菇冇講書= =係咁講團年飯..之後又講年銷..then又講佢自己d野..
什麼白色灰色黃色橙色紅色..好似催眠咁囉..佢係咁話我地好留心咁聽佢講野囉- -
哈..不過呢估唔到佢原來結咗婚..仲有個5歲既女tim
(諗諗下都幾恐怖..咁老先有個咁細既女- -)
哈.∼架so同琪又多一個親戚呢.!!微慘d..係咁俾牙菇抽水- -
商業..派卷..唉..傷心到死..媽咪叫我勤力d喎..
鬼唔知要勤咩- -勤到先得ga.∼唔得..
都係set返個假期溫習表先得.!!
maths..派mc..唔得..好唔掂..唔開心..想喊..
差到要死..差d喊出嚟咁滯...唉...唔講了..
中文..聽故仔..幾好..精神返少少咁囉..∼
電腦...又做測驗..唔知計d咩分咁囉.∼好認真的做咗..
不過出嚟既成績就...
放學..去咗bird仔屋企吹水..6點幾走....唉..真係好羨慕佢囉..
算啦.我恨唔到ga啦><”