噚晚瞓得唔好牙.!係咁諗住個份咁既電腦..
真係有d驚遲d會有頭條寫:
神xx康x中學中五學生何xx因做電腦報告而死- -
其電腦老師李xx難辭其疚!!
好彩捱多2日啫@@”
今朝都係好凍..出門個時以為會遲到..但係又冇lift喎..
係17樓行樓梯落地下- -第一次..都唔希望有下一次tim@@”
經濟..好悶..講返上堂d野..死喇..下堂帶邊冊書呢- -
嗱嗱聲打去問人先得..
商業..自修..冇咩心機溫- -傾下d商業既野..
hehe..叫咗媽咪lee幫我做少少野..唔知佢俾我既野我做唔做到呢..?
數學(1)..唔識..三角學既白痴..什麼sin,cos- -
真的要死俾你睇..聽咗佢講少少咁囉..
中文..默上次測驗個d anw..冇乜點溫..係咁2睇過下咁囉- -
英文..特特好似一次比一次遲咗少少嚟班..@@我覺得係好事呢.!!
數學(2)..食咗葯..瞓咗陣...但係好快醒..
聽咗林sir講咗陣書- -霞霞超勁..林sir講兩講就明咗了..
微微仲勁- -勁到solo做數..我睇到個d咁既野真係爬係枱到囉..
哈..黃春最搞gap..@@”唔講- -唔想死係學校...
放學去咗補電腦..唉..都唔知做咗d乜..睇到個個同學仔d網站都勁勁勁勁令..
再睇返自己個網站..真係..唉..又唔知係mmlc到坐成個鐘做咗d乜..
5點3放lu..返home做咗份報告先- -起碼有d野交.!!
|