∼>BonSon日記<∼
只盼望一生不用太深 

         讓純真永未變
BonSon
暱稱: **『BonSon﹃
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 25 日  星期六   晴天


........ 驚訝 分類: 未分類

噚晚2點幾先瞓..好冇嗲- -
11點幾俾春春sms咗..∼
傾咗陣就約咗時間去圖書館溫書.∼
之後又瞓多咗陣- -
2點出咗去了..
好累..春春唔請我塔車去..
行到去圖書館勁多人..
有好多康樂既人呢.∼
仲見到mamie同bonnie.∼
then冇位坐..去咗m記..
係咁溫溫溫- -係咁講笑笑笑.∼
溫到5點幾..同春春去買零食- -
買咗枝波板糖俾我..唔知點解決呢枝野...
6點幾返到去了.∼
食飽飯後食埋枝波波糖..
頂..佢唔順..食咗成個幾鐘都未食完- -
我諗一個星期都唔洗再食了.∼哈哈.∼



2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天


....... 滿足 分類: 未分類

今朝返學見到春春@@”thx佢等埋我一齊行.∼哈哈∼
返到去冇門入..好彩企咗陣林子就返咗嚟- -”
返到去先知影班相...啞咗..不過幾時影都冇所謂啦..
基教..繼續聽人report..
係咁抄抄抄..人地d資料勁勁勁多..差d抄唔切@@”
數學..等緊去影相..係咁等等等等到英文堂..哈.∼
正到你丫..上少大半堂英文呢.∼呵呵.∼
oral..考多幾個人...咁佢既工作就完了- -
好野..有得問分..出黎d成績極好..自己估唔到@@”
中文..又玩即默..差一句就唔駛抄- -不過真係唔記得..
俾miz話我多口..口臭..
last測maths.∼好難..大多都唔識..
係咁亂剔..之後瞓覺..瞓到隻左眼朦查查..
放學..俾人捉咗去訓話- -
不過令我知道蔡蔡子講個d野係真的..
俾佢教過既真係唔同d.∼今日個師姐係一個好好既例子@@”
then抄完d野俾佢就4個男仔係咁吹水...
直至6點幾我走了- -


我都知自己係好煩ga啦.∼
請多多包容我多一個月啦- -



2006 年 2 月 23 日  星期四   落雪


....... 無奈 分類: 未分類

唔多記得做咗d咩lu..

英文第一個考oral...覺得自己唔係好得-0-”

數學係咁做做做數...

放學係咁溫溫溫書..and傾傾傾計直到6點幾咁囉.∼

食飽飽飯又返返sch繼續溫溫書...

正.∼一路傾一路溫- -

溫到9點幾..

唔知聽日點算..又測maths@@”



2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天


........ 無奈 分類: 未分類

今日極之唔開心..
早會..都仲好..仲識講下笑..(雖然日日都咁做@@”)
數學..唔記得咗做咩嚟..pass咗呢堂..
第一個小息成班人開會咁..原本唔知咩樹的..
不過聽聽下都知少少.∼a..都唔係一件好事.∼
我覺得..大家難得做咗年多同學..
無謂為咗少少樹而搞到大家唔開心的.∼
電腦..小嘉冇攞返本電腦書俾我..嬲咗..
不過都知佢會唔記得...算啦算啦.∼搵日先攞返..
悶悶的..想瞓想瞓..不過玩的多..
中文(1)..講咗少少呢件樹..講真..
我覺得蔡蔡子都好似唔係好明咩樹咁..我get唔到佢想講咩囉..
算啦..又係唔多關我事的..
(好似好多野都置身事外咁..好衰牙可我..?
不過好似知少d會好dd咁囉..我覺得..同意ma.?)
英文..role play.∼好Q煩囉佢今日..
幫咗佢搬枱又咁多野講..唔知佢想點.∼
打鐘又唔放人喎..又係咁點人用腦喎..你好Q有腦咩..?!我唔覺囉.!!
聽日第一個role play係我..應該係- -緊張.∼
econ..對pastpaper..冇乜點聽..係咁sms..
(又做咗一件壞樹..冇得原諒咁滯..哈.∼)
中文(2)..做咗個小測..好彩pass咗- -
then謄文..好快搞掂..
放學..唔洗補電腦..去咗圖書館溫書..溫到6點幾走lu.∼



ps.勁唔開心..仲個衰仔激到我嘔血..
  佢都唔知人關心佢既.!!算啦..佢呢個年紀係麻煩的.!!



2006 年 2 月 21 日  星期二   落雪


....... 驚訝 分類: 未分類

今日考oral..好緊張..
返到去就對住個handbook..不過好似冇乜用..
第一堂中文啦..做pastpaper..
好扮野咁做個樣俾佢睇- -”我諗唔會有下次再扮既機會...
英文..今日考英文既野..菇菇不但唔俾time我地discuss下..
仲要走去做listening.!!傻ga佢.!!
商業..繼續佢個貼題..都唔知係唔係既..
佢咁講即係好似要我地溫哂咁滯...算啦..俾佢講啦><”
電腦..煩的..上上o下堂轉窒..冇嗲囉..
lunch知道個oral分組..
見到家龍個名係同我一team..定咗少少咁囉..
maths..一d同學仔真係做緊數..包括我.@@”
而另一d同學仔就係咁操oral..真係令人緊加的緊張呢.∼
pe...頂.!!!佢唔順囉...唔知邊個話肥鄧有返..
但係又唔上pe喎..難得我帶咗pe3..簡直係混脹牙.!!!
都算了..用嚟玩下discuss.哈.∼笑死..
a..放學..懷著既緊張..又輕鬆既心情去hall- -
(唔知講緊d咩- -)
入到hall靜到不太自然咁..a..好快d咁就過咗了..
a...覺得自己唔太差..感謝同我同組的同學呢.∼
最後冇睇到分- -唔知8分定18分..啞咗...
then溫書and傾計直至6點幾..返home.∼