今朝返學見到春春@@”thx佢等埋我一齊行.∼哈哈∼
返到去冇門入..好彩企咗陣林子就返咗嚟- -”
返到去先知影班相...啞咗..不過幾時影都冇所謂啦..
基教..繼續聽人report..
係咁抄抄抄..人地d資料勁勁勁多..差d抄唔切@@”
數學..等緊去影相..係咁等等等等到英文堂..哈.∼
正到你丫..上少大半堂英文呢.∼呵呵.∼
oral..考多幾個人...咁佢既工作就完了- -
好野..有得問分..出黎d成績極好..自己估唔到@@”
中文..又玩即默..差一句就唔駛抄- -不過真係唔記得..
俾miz話我多口..口臭..
last測maths.∼好難..大多都唔識..
係咁亂剔..之後瞓覺..瞓到隻左眼朦查查..
放學..俾人捉咗去訓話- -
不過令我知道蔡蔡子講個d野係真的..
俾佢教過既真係唔同d.∼今日個師姐係一個好好既例子@@”
then抄完d野俾佢就4個男仔係咁吹水...
直至6點幾我走了- -
我都知自己係好煩ga啦.∼
請多多包容我多一個月啦- - |