∴    °   .   i  Pr0mIsE  ☆ °  . . ·  °
BonaQua770
暱稱: 小肥肥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-06
2012-02-28
高2生活~~
2010-06-18
2010-06-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 221
今日人氣: 3
累積人氣: 2290
2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009-12-13 分類: 未分類

  

係馬路中心跳既

  

                                                                                                                                                             係馬路中心影既..威水呢!!

 

距地訓左係馬路中心

我地女仔既獎

 

 

 

琴日去左做啦啦隊...好似話慶祝澳門唔知咩10年

有一千人做戈條龍..

哈..好笑...又攰...

哇..我地係學校食完中午就練左一次.好似係一點幾.就坐車去漁人碼頭...

跟住去到..2點幾..跟住等等等

跟住..就唔知點啦..

跟住就跟住d人行啦...由漁人碼頭行到去觀光塔...

哇..又曬又熱..超想死..

行左半個中...真係無陰公..

跟住去到...哇...一d陰既地方都無...

又要係度曬..要去廁所.就要行到舞雷公甘遠..先去到..

哈...個呀sir話..我戈條龍3點先開始由漁人碼頭出發..

要行到我地既站..姐係要等半個中..

oh shit..

^^哈////

跟住...奇怪既事就發生啦...

我地表演既地方係企係馬路中心wor..

跟住..到左3點甘上下...條路需要行既馬路..全站封曬..無車行

跟住..我地就同d男仔一齊企曬出去馬路中心度玩...笑死..

我地個個都話..甘大個女.第一次可以企係馬路中心度玩..無車行..

哈...跟住..我地企係馬路中心度影相啦..

影完..我地就係馬路中心度練...

哈哈哈....

我地練既期間..對面馬路既車..停左係度..叫我地+油....笑到我地死...^^

嗯..條龍到左..啦..我地要表演..跳完之後我地就行左去觀光塔睇明星..

睇睇下..戈個咩咩啦啦隊比賽.我地\女仔羅左第2..男仔羅左第3..哈哈..

羅完獎.

我地見到hotcah/..盧巧音..小肥..呀sir話仲要謝安琪..方大同距地+,,仲有好多hk既明星

但係我地見唔到..因為我地夠中坐車走..

唔打啦...比返琴日d相比你地睇..!!

發表時間:2009-12-13 08:21 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]