
係馬路中心跳既
係馬路中心影既..威水呢!!
距地訓左係馬路中心

我地女仔既獎
 
琴日去左做啦啦隊...好似話慶祝澳門唔知咩10年
有一千人做戈條龍..
哈..好笑...又攰...
哇..我地係學校食完中午就練左一次.好似係一點幾.就坐車去漁人碼頭...
跟住去到..2點幾..跟住等等等
跟住..就唔知點啦..
跟住就跟住d人行啦...由漁人碼頭行到去觀光塔...
哇..又曬又熱..超想死..
行左半個中...真係無陰公..
跟住去到...哇...一d陰既地方都無...
又要係度曬..要去廁所.就要行到舞雷公甘遠..先去到..
哈...個呀sir話..我戈條龍3點先開始由漁人碼頭出發..
要行到我地既站..姐係要等半個中..
oh shit..
^^哈////
跟住...奇怪既事就發生啦...
我地表演既地方係企係馬路中心wor..
跟住..到左3點甘上下...條路需要行既馬路..全站封曬..無車行
跟住..我地就同d男仔一齊企曬出去馬路中心度玩...笑死..
我地個個都話..甘大個女.第一次可以企係馬路中心度玩..無車行..
哈...跟住..我地企係馬路中心度影相啦..
影完..我地就係馬路中心度練...
哈哈哈....
我地練既期間..對面馬路既車..停左係度..叫我地+油....笑到我地死...^^
嗯..條龍到左..啦..我地要表演..跳完之後我地就行左去觀光塔睇明星..
睇睇下..戈個咩咩啦啦隊比賽.我地\女仔羅左第2..男仔羅左第3..哈哈..
羅完獎.
我地見到hotcah/..盧巧音..小肥..呀sir話仲要謝安琪..方大同距地+,,仲有好多hk既明星
但係我地見唔到..因為我地夠中坐車走..
唔打啦...比返琴日d相比你地睇..!!
|