∴    °   .   i  Pr0mIsE  ☆ °  . . ·  °
BonaQua770
暱稱: 小肥肥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-06
2012-02-28
高2生活~~
2010-06-18
2010-06-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 221
今日人氣: 17
累積人氣: 2329
2009 年 12 月 8 日  星期二   晴天


2009-12-08 分類: 未分類

呢幾日都唔舒服...

呢2日都無返學..因為唔舒服..

但係有d無良心既同學話我扮野wor..

話我扮病唔返學wor...真係頂距..

哈..呢2日唔\舒服..有好多同學同朋友都有關心我..

問我有無事啦..超開心..

多謝你地呀...everybody..

嗯..今日上左,一堂課..跟住閃左返屋k,..因為\我又生病了..

跟住.返到屋k拍左6粒丸就訓左...

訓到12點9..有個同學放學買粥上黎我屋k比我食..

距上到黎..就叫醒左我..

跟住我地就一齊食粥..食住一邊溫習一邊傾計..哈哈

雖然晏就要測歷史..但係我地都係甘傾計..仲要+埋我呀ma一齊傾..

哈哈..超開心..講d咩咩鬼戈d..^^

笑了,,跟住..戈個同學就去左返學..而+就3點8先返學..

我返到學戈陣..岩岩就測驗..哈哈..

我都識識地啦...

放學啦..教maths 個 miss叫我地留低做maths..做完先准走..

6點3啦..終於走得..

跟住就返左屋k啦..哈哈..

 

                never

  give

                  up

發表時間:2009-12-08 08:46 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]