∴    °   .   i  Pr0mIsE  ☆ °  . . ·  °
BonaQua770
暱稱: 小肥肥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-06
2012-02-28
高2生活~~
2010-06-18
2010-06-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 221
今日人氣: 6
累積人氣: 2298
2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


2009-12-02 分類: 未分類

一言難盡..無陰公...

今日一次過派2張大測卷wor..

good野啦,,,派卷唔係問題...見到d分先至係最大問題..

因為一張36...一張47..係米超好ball呢..

見到都想死..真係唔知點解..自己可以甘Q懶..

發覺真係好似無得救甘..

成績一落千丈.

真係fuck off..唔知講咩好,,

而家見到d成績甘..開始驚驚地...要比心機溫習先得啦,,

係呀..今日教Maths戈個Miss喊..好慘呀..比我地激到甘..

To Mis : 對5起呀..Miss..不要生氣..

好na..到左甘上下..又到時間測語文.oh..sHit..

都唔知份卷Up乜...姐係唔識..願主保佑..paSs到就oK了..不為求高分.

跟住放左學...威水啦...要落去學校個禮堂度練啦啦隊戈個舞.

本身係2男一女既..不過唔知點解要分開練..今日淨係女練...听日就到仔練...

點解要練戈個舞?因為好似話12月12日要慶祝戈個咩10年回歸wor

so..就要練啦..到時要係戈個咩咩金蓮花廣場度比場+表演...

-v-..

哇..不得了啦..我地女仔練戈首歌係GirlFriend..你地都知有幾快+啦

我地女仔跳到傻,,哈哈..一時跟到..一時跟唔到..

d舞步又唔可以話難又唔可以話好易..

so....我都覺得最緊要係d舞步令...^ ^

.超好笑..不過d舞步都唔錯嫁..d舞步非常之漂亮..說真的...

好似由5點練到6點半..但係好似都唔多識..哈..

哇,,d姿細..不得了...真係好似人地好po戈d啦啦隊人甘..勁到呀..

不過我地好似練極都唔多記得甘..因為首歌真係好快..

又多post..so...

有機會跳比你地睇下..(講笑)..

哇..我頂...跳跳下..臨尾香..腳膝頭咬柴....好瘠呀...超到係帽低唔識起身..妖..痛到.d脤淚係甘流..

我正親有無人會關心我??.

oh.no 啦..听日測化學..美術戈個雕刻又未做..點算好..

其實我好想放棄..但是我想不可以...因為我不可以放棄自己..so.我要比心機..,un

不過我淋我都會撐落好..因為經過呢2科既成績..自我檢討左..

我會更加比心機溫習..haha..*v*

 

你的一番說話令到我很驚訝....

心想~~!!!  是真的mA??

 

 

很痛.很痛.我弄傷了雙腳...我又會得到誰的呵護.和慰問/!

發表時間:2009-12-02 07:52 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]