一言難盡..無陰公...
今日一次過派2張大測卷wor..
good野啦,,,派卷唔係問題...見到d分先至係最大問題..
因為一張36...一張47..係米超好ball呢..
見到都想死..真係唔知點解..自己可以甘Q懶..
發覺真係好似無得救甘..
成績一落千丈.
真係fuck off..唔知講咩好,,
而家見到d成績甘..開始驚驚地...要比心機溫習先得啦,,
係呀..今日教Maths戈個Miss喊..好慘呀..比我地激到甘..
To Mis : 對5起呀..Miss..不要生氣..
好na..到左甘上下..又到時間測語文.oh..sHit..
都唔知份卷Up乜...姐係唔識..願主保佑..paSs到就oK了..不為求高分.
跟住放左學...威水啦...要落去學校個禮堂度練啦啦隊戈個舞.
本身係2男一女既..不過唔知點解要分開練..今日淨係女練...听日就到仔練...
點解要練戈個舞?因為好似話12月12日要慶祝戈個咩10年回歸wor
so..就要練啦..到時要係戈個咩咩金蓮花廣場度比場+表演...
-v-..
哇..不得了啦..我地女仔練戈首歌係GirlFriend..你地都知有幾快+啦
我地女仔跳到傻,,哈哈..一時跟到..一時跟唔到..
d舞步又唔可以話難又唔可以話好易..
so....我都覺得最緊要係d舞步令...^ ^
.超好笑..不過d舞步都唔錯嫁..d舞步非常之漂亮..說真的...
好似由5點練到6點半..但係好似都唔多識..哈..
哇,,d姿細..不得了...真係好似人地好po戈d啦啦隊人甘..勁到呀..
不過我地好似練極都唔多記得甘..因為首歌真係好快..
又多post..so...
有機會跳比你地睇下..(講笑)..
哇..我頂...跳跳下..臨尾香..腳膝頭咬柴....好瘠呀...超到係帽低唔識起身..妖..痛到.d脤淚係甘流..
我正親有無人會關心我??.
oh.no 啦..听日測化學..美術戈個雕刻又未做..點算好..
其實我好想放棄..但是我想不可以...因為我不可以放棄自己..so.我要比心機..,un
不過我淋我都會撐落好..因為經過呢2科既成績..自我檢討左..
我會更加比心機溫習..haha..*v*
你的一番說話令到我很驚訝....
心想~~!!! 是真的mA??
很痛.很痛.我弄傷了雙腳...我又會得到誰的呵護.和慰問/!
|