∴    °   .   i  Pr0mIsE  ☆ °  . . ·  °
BonaQua770
暱稱: 小肥肥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-06
2012-02-28
高2生活~~
2010-06-18
2010-06-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 221
今日人氣: 71
累積人氣: 2383
2009 年 11 月 21 日  星期六   晴天


2009-11-21 分類: 未分類

琴日好早就放左學..因為今日係家長會..

so我地有幾個女仔留低左係學校幫手...

大約5點幾就走左啦..

返到屋k上左陣網...跟住7點半就同d同學仔去美食節..

哈哈..去到戈度..見到f2教我地英文既豪哥..姐係(容sir)

跟住..去到搵左一張台..坐左係度..就分開人去買野食啦..

買野食戈d仲ok..無甘凍..住係度戈d凍到痴線..哈哈

跟住..係甘輪流買啦..無幾耐..d人話頂唔順啦..放棄左張台,,

因為真係好凍..

到左11點甘上下啦,,,,有3個同學仔話走先,,

跟住距地就走左啦...淨返戈d就一齊落左下面玩..

玩左超多野...超白痴...-v-

差唔多12點..我地就閃人啦..因為好凍,,唔係講笑..

吹到人都顛,,

企係度等車都等左半個鐘...戈半個鐘真係不得了...

d風呀..係甘吹埋黎..

哇,,,坐戈架車..坐完落車..就超想嘔..

辛苦到呀...

不過都頂住挨返屋企..

返到屋k12點幾..跟住就彈左上床訓教..

.---------------------------------------------------------

係啦..一陣12點幾去拎成績表,,,

拎完就返大陸..

因為表姐結婚...

哈哈..

 

 

注.討厭黎我blog不留cm的人.

發表時間:2009-11-21 10:13 AM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]