∴    °   .   i  Pr0mIsE  ☆ °  . . ·  °
BonaQua770
暱稱: 小肥肥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-06
2012-02-28
高2生活~~
2010-06-18
2010-06-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 221
今日人氣: 15
累積人氣: 2327
2010 年 1 月 1 日  星期五   晴天


祝福篇 分類: 未分類

 

琴日係2009既最後一日

但係朝早仲要返學..不過晏就唔洗..GOOD*V*

跟住晏就返到屋企wor..梗係sleeping啦..

sleep到7點几..d朋友仔打電話黎..問我去唔去倒數wor

跟住我就話唔知..因為好多人打比我.唔知同邊個去好^^.哈.

既然比人嘈醒左..甘就彈左身起,,上網..

跟住叫到d同學係m群度問去唔去睇戲..倒數.戈d wor..

哈..跟住傾左無几耐..d人好快就傾掂數..話9點係school門口wait

甘我就拿拿林食飯..clean my hair啦..

ho-v-我去度,遲曬大到..去到9點幾..^00^

去到就見到wai少.7仔..big姐.amy姐.joy姐.西姐.甘上下..

係我去到戈陣.已經發覺peter仲未出現wor..甘我就知咩事na..

距地無打比peter仔.最後都係我提距地..

都係我對peter仔最好^^

仲有一位人兄..唉..唔識講..只可以話距係叛徒..→甘大哥

唔講距啦..

跟住我地就去by bus啦..waiting bus戈陣見到一個腦袋有問題既autn,,問人拎錢..@ ~@

距問左個令女.個令女真係比距wor..距心地真係好..跟住我心淋..『究竟距有無睇警訊嫁??~!』

去到觀心塔.10點半.就已經听到側田大哥係度唱歌..d人就超風狂..可怕//

跟住去度有人派戈d手掌,,不過好頂引..好易爛

跟住我地就係度企..等到12點倒數

淋倒數既前一刻..蘇永康唱左從不喜歡孤單一個-3-

超正..全場起哄..

當距唱呢首歌戈陣我就淋返起一d野...係咩..唔比你知..

最後一刻黎啦...倒數..5..4...3...2..1..happy new year..~!

雖然倒數唔係同你一齊過..但係我都好開心..因為有班朋友齊..伴著我..^^

多謝你地呀..

返到屋k戈邊,淋住食野..不過太多人啦...就企左係度..等甘大哥...跟住..企左係度戈陣..7仔無啦啦走左..距講返話見到成人摸人屁屁個傻婆..so距就彈開左.距仲話.個傻婆淨係會摸男仔個屁炸wor..笑死我啦..

.等等等下.甘大哥黎到啦...跟住就發生左一d不可思義既事..

甘大哥好勁呀...我好佩服你呀..^.^..做得好..

hoho..peter.仔好心你學下甘大哥啦..

^^到左最頭..2點啦..我地去左小泉食野..

哈哈..見到amy就好笑啦..

amy..你淋清楚啦...

祝福篇:

新既一年我要祝福特別既朋友

To:朋友..排名不分先後~!

Daisy:祝你同你條仔行得更好.愈黎愈sweet..同埋你學業進步..向高一進發.^0^愈黎愈令女...跟住就係同你條仔無風無浪.安穩渡過

Annie:祝你快d搵返條令仔啦.哈哈..仲要係有錢仔^^.祝你桃花運多多.愈黎愈令女

Joyce:都係祝你排on.l.同埋...愈黎愈令

Amy:祝你.唔好比甘多桃花運纏繞.愈黎愈令女

碧碧:祝你學業進步..更加可愛.愈黎愈令女

Carol:學業進步..快高長大..哈.愈黎愈令女

嘉華:祝你名次前勇往直前.愈黎愈令女

小敏.向高一進發.同你條仔無風無浪.安穩渡過

雞雞:學業進步...都係祝你同你條仔.愈行愈sweet.愈黎愈令女,..跟住就係同你條仔無風無浪.安穩渡過

珠珠:都係啦.你地2個愈黎愈好.成績都係勇往直前.愈黎愈令女..跟住就係同你條仔無風無浪.安穩渡過

Rain:成績勇往直前.愈黎愈令女

曼魚:變得愈黎愈令女

舒美:變得愈黎愈令女

親愛既sister:我祝你.同距行得更好..距愈黎愈錫你..對你更好..仲有你快d搵返份好工.愈黎愈令女...跟住就係同你條仔無風無浪.安穩渡過

威威:祝你學業進步..向高一進發.愈黎愈令仔

seven:都係啦.成績勇往直前.同joyce揮過.愈黎愈令仔

銘:向高一進發...同埋快d搵返條女^^愈黎愈令仔

小永:祝你同距愈黎愈好...跟住就係同你條女無風無浪.安穩渡過 同埋可以逃出miss鄭既5指山.愈黎愈令仔....

.王子:學業進步.快d搵返條女啦.愈黎愈令仔

誠誠:都係向高一進發.變得愈黎愈man.同令仔..

Hob:向高一睇齊..跟住就係同你條女無風無浪.安穩渡過

甘甘:祝你溝女成功

peter:.大膽d啦..我地睇好你呀..加油

肥豪:愈黎愈可愛^^

ben:向高一進發加油

粱炳:向高一進發加油.桃花運耍接再勵

最後到我自己:祝自己學業進步.成績可以勇往直前.都係向高一進發.同埋愈黎愈fit(瘦)同埋令^^.哈哈..

 

既一年:祝大家身體健康..學業進步..有拖拍既朋友仔..祝你地更+sweet下..未有拖拍既朋友仔..係新一年入面..你會搵到一個對你好既人na..陪你過新既一年啦..^^

 

 

2010萬歲......happy  new  year

 

 

To:xxx 新既一年啦.我記得你同我講..你話你新既一年就會大學畢業..係啦.我都唔知同你講咩好啦.. 祝你.大學畢左業搵到份好工.同埋過得更好

發表時間:2010-01-01 04:31 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]