∴    °   .   i  Pr0mIsE  ☆ °  . . ·  °
BonaQua770
暱稱: 小肥肥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-06
2012-02-28
高2生活~~
2010-06-18
2010-06-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 221
今日人氣: 75
累積人氣: 2387
2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


2009-12-20 分類: 未分類

2009.17.18日..慈青營...

發覺自己好懶呀,,開始唔想打bg..

但係去完慈青營返黎..唔想打都唔得...因為.....唔識講..哈

係啦..等左好耐既日子終於黎到啦..就係慈青營啦...

我地17號朝早去到...就開始分組啦.我地戈組.可以講係無敵既.帶我地既呀sir叫業仔..so我地改左個隊名叫業仔隊...係最強既.

因為有我.威威.小銘.王子.hob.daisy.annie.nick.tina.seven.粱炳,,係米睇到d人名都已經覺得好勁呢~~!!.我都知係+啦..

哈..去到..淨係玩..玩..玩..玩..玩..再玩...以玩為主..

我記得..第一個game係.鐵達尼號..第2個係玩戈個咩運波..跟住到大腳8.跟住到蜻蜓點水..跟住到左夜晚飛壞橫粱..第2日朝早高空活動.

好啦..講返每個活動先..鐵達尼號真係好刺激.因為真係要男男女女攬埋一齊..仲要係攬到好實戈隻..so比人抽曬水都唔知乜事..不過唔緊要/我地team係講團結既..呢個game..呀sir話之前最快既紀錄係24分中//點知我地用左23分中就已經玩完..破紀錄係米好勁呢.!~

運波game..都係靠團結啦..無乜野講.唔記得左玩左幾多分中啦..不過我都記得係左破紀錄.既..

大腳8呀sir幫我地sat左用幾耐時間玩完.我地好似話..25分中..點知..我地用左9分幾中就玩完啦.哈..又破紀錄

蜻蜓點水係都算係一個唔錯既game.....因為真係要用隊友既好多力氣.先完成到.其實呢個game係汁生果既..開頭玩..呀sir話比3分30秒比我地過..點知..我地係玩既過程中.有3個隊友整親隻腳.好慘..不過距地好叻,,仲堅持玩埋落去..我記得第一次係失敗左嫁..好似用左3分31秒都未玩完..仲有d生過淨.跟住第2次機會呀sir.仲減時間..減到淨返3分中比我地完成.點知我地用左2分30秒就完成左..我地又破左紀錄.

其實中間有d時間去左食飯既..

到左夜晚..食完飯..我地就玩戈舍飛越橫粱..呢個game..好勁嫁..真係睇得出成班同學有幾團結..因為.我地成班同學都要過曬一條8尺高既鐵柱..so呢個game真係好講團結..就係因為呢個game..真係睇得出d同學有幾團結..因為我地玩呢個game..我地要除鞋..但係我地成班同學都唔怕臭..仲比人踩住上去戈條鐵度..跟住其他同學就做保護..呢個game我地都係破左紀錄既..不過要多謝HOB啦.同埋幾位幫手既同學,,因為距地既任務真係..好無敵

跟住玩完呢個//就返左去沖涼洗頭..訓教..哈哈..我地女仔沖完涼..就去左去頭..跟住就食杯面//食完就返房..係度傾計..我仲記得..我地8個人一間房..有8張床..點知我地個個都孖鋪..訓左4張床..仲有4張床淨..我就同梅梅孖...big big同joyce.西西同小長今..annie同daisy..哈哈..我同梅梅琴日4張被..笑死/係米好誇張呢//^^不過係真個wor..我地訓唔著呀..跟住就係度傾計..傾到1點幾/我地個個終於頂唔信啦..訓曬..跟住第2日朝早6點幾..比隔離班既同學仔嘈醒左..真係超不爽..

第2日..食完早餐就去玩高空活動..哈..我地玩戈個真係好高...我地個個同學都有d畏高嫁..不過.個個同學都好叻..個個都有玩..連我甘驚都有玩..我仲記得我淋玩前同埋玩完我都有喊..因為我真係好驚..係甘高既高空上面..個腳係甘震..落到地下都係甘震...唉..

玩完啦..我地就返左基地討論呢2日既感想...跟住d miss 呀sir仲比左d紙仔我地寫野...寫話自己想點點點..唔知點啦..跟住入左落去個樽度..話畢業戈陣先拎返出黎睇..

上面既game大致上係甘..其實仲有好多既..不過唔多記得.

其實我覺得呢2日玩既野..都係多得隊友既不斷支持同鼓勵先完成到.so係呢2日時時刻刻都听到隊友既鼓勵同支持說話..搞到自己真係好感.呢點係真既..如果無隊友支持既話..我淋..呢2日既活動我地無可能完成到同埋.破曬紀錄..so你地話隊友既支持同埋鼓勵幾重要呢..特別要多謝帶我地既業仔sir啦..如果無左距就唔會有我地呢班甘精英既業仔隊..真係好多謝業仔...

哈..超記得..每當玩完一個game就要討論返..我記得每次玩完..討論戈陣..我地個個都好想喊.因為我地太感性啦..無論係男定係女..都係甘..我仲記得到左某幾個game玩完討論戈陣我都有小小眼濕濕,,因為隊友講既野真係///戈種感覺唔識講..最記得係戈個蜻蜓點水..本身我唔敢玩嫁..點知隊友講左一句『信我地』我就好叻好勇敢玩..玩完呢個呀sir.話我地好叻..跟住我地係度討論呀sir係甘讚我地.話距帶左甘多年慈青營..『信我地』呢句說話係第一次听到..話我地好勁好西利..玩完呢個我地討論..我講講下仲喊左出黎..因為真係多得d隊友..其實我知其他隊友都有眼濕濕嫁..哈哈..因為呢2日我地講既野..真係太感動啦..so...喊左出黎

最勁既係..玩高空戈日.個個都好驚..好多人都想縮沙唔想玩.但係.係甘多位既隊友支持下..同埋呀sir既支持同\鼓勵下..有d孚勇敢既同學玩左//而未上去玩既同學就係下面係甘為隊友+油//嗯嗯//雖然呢個game真係好得人驚同埋好高難度.但係我地11個人都有玩曬..呀sir話我地又破埋紀錄..其實呢個game我真係唔敢唔玩..因為我真係好驚..我有好勁既畏高症..但係.係甘多位既隊友同埋呀sir支持下..我最終都有玩..我係未上去之前我已經驚到係度喊..但係d同學同埋隊友係甘鼓勵我..我先夠膽,上去玩..上到去..我隻腳已經好震..我企左係度育都唔敢育..我企係度狂震..我又唔敢行啦..係D隊友係甘支持我先敢行出第一步,,跟住.就..唉...行啦..行到淨返2步唔小心趺左落黎..落到黎..我係度勁喊..哈..我都唔知點解..但係都隊友即刻沖埋黎攬住我話我超叻...^^我超開心..真係超多謝..玩完又討論啦..好彩無喊,,因為喊\完未幾耐哈哈..講到甘上下..食完中午,返到基地討論完2日既感想就走人啦..好彩業仔無送我地走炸..如果唔係我地一定超唔捨得..一定又勁喊...

哇,,呢2日慈青營真係好開心...戈種感覺真係唔識講..但係我淋每一個人都唔會唔記得2009年12月17..18.號呢2日所發生既事..SO呢2日既事我呢一世都唔會唔記得..

哈..去完慈青營..下一個目標係畢業旅行..我淋畢業旅行仲好玩...超期待..哈哈.

 

業仔隊

F  3  f

成大班傻人

食李一族

飛越橫粱

傳波

 ]

鐵達尼號

大腳8

蜻蜓點水

初3己圍大圓

傻威

 呢條鐵通就係我地要完成既高空活動任務啦..真係驚到腳都震埋

爽歪歪

 

開飯啦

F3f同學仔幾勤力

天真

上去前,,做足安全操施

YA..yoyo man

 

我打左甘多野..up左甘多相..你唔係唔比Comment下.

發表時間:2009-12-20 02:41 AM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]