嘩.....今日拎好多野番學校呀....3套波杉!!!!2對鞋=]]]]]
之後,上緊P.E堂個時唔知點解好眼訓!!!!
上完P.E堂,之後跑去足球[[[比賽]]] ....結果 0比0 =]]]]
之後再跑去m.k籃球比賽....結果唔知!!!!我掛住叫野=]]]]]]]
之後成班Fd一齊坐車番屋企=]]]]]....之後一洛車見到『柯撚』
之後邊行邊傾計啦!!!.....之後見到『巴西佬』同2個細佬仔=]]]]]]]
之後我番屋企換杉....洛黎之後我地成班人去打機=]]]]
哈哈....個個都係手下敗仗...玩Cs
之後番屋企個時!!!見到個的士一野撞埋隻狗到....之後『咯』一聲 -3333- 之後隻狗係咁跑!!!!
我地成班人個個o晒咀咁企係到!!!!
之後係公園玩左1個鐘到番屋企!!!!!訓教教豬!!!!『好眼訓』
|